۲۷ آبان ۱۳۹۷

سری یخچال‌های Door-in-Door ال‌جی با مصرف انرژی کمتر و دسترسی آسان‌تر

سری یخچال‌های ™Door-in-Door  ال‌جی توانسته‌اند هر آنچه از یک یخچال انتظار دارید را در بهترین حالت و البته در قالبی شیک و مدرن در اختیار شما بگذارند.

مشتریان همیشه به دنبال یخچالی‌ بوده‌اند که هم انرژی کم‌تری مصرف کند و هم آن‌ها بتوانند دسترسی آسان‌تری به محتویاتش داشته باشند. همین امر به‌تنهایی باعث شد فناوری جدیدی به بازار یخچال‌‌ها بیاید که آن را با نام Door-in-Door می‌شناسیم. فناوری‌ای که برای اولین بار توسط ال‌جی معرفی شد. این یخچال‌  Door-in-Door مجهز به یک درب دیگر روی درب اصلی یخچال است و مشتریان این محصول، می‌توانند تنها با فشار یک دکمه به سرعت و آسانی به مواد غذایی مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کنند.

این فناوری از بدو تولد خود تاکنون مورد تحسین متخصصان قرار گرفته و مشتریان استقبال بی‌نظیری از این نوآوری کردند و آن را به عنوان یک استاندارد برای دسترسی سریع و مصرف کم به رسمیت شناختند.

0311-1539open-loading

حل مشکل باز و بسته کردن در یخچال

یکی از عادات قدیمی ما باز و بسته کردن در یخچال است که به این راحتی‌ها از سرمان بیرون نمی‌رود. عادتی که باعث هدر رفت سرمای یخچال و مصرف انرژی بالاتر آن می‌شود. بررسی ها نشان داده است که به طور میانیگین درب یخچال ۷۹ بار در طول یک روز باز و بسته می شود.  به خاطر وجود قابلیتDoor-in-Door در یخچال ال‌جی شما می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود ال‌جی ™Door-in-Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می‌رسد. بدین ترتیب خروج هوای سرد تا ۴۷٫۳% کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید