۲۸ آبان ۱۳۹۷

ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با قابلیت شست‌وشوی همزمان لباس‌های پشمی و ظریف

ماشین لباسشویی و خشکشویی جدید ال‌جی شما می‌تواند لباس‌های ظریف، پشمی و لباس‌هایی که نیاز به شست‌وشو با دست دارند را بشوید.

بسیاری از افراد از برنامه‌های شست‌وشوی خاص استفاده می‌کنند تا در زمان شست‌وشو با دست در سینک صرفه‌جویی شود و نیازی به متحمل شدن هزینه برای خشکشویی نباشد. این برنامه‌های خاص شست‌وشو با دقت و به آرامی لباس‌های شما را با استفاده از سرعت کندتر و حرکات غلتاندن می‌شویند.

ما به شما توصیه می‌کنیم که فقط لباس‌های ظریف، لباس‌های دستی و لباس‌های پشمی با رنگ‌های مشابه را درون ماشین لباسشویی و خشکشویی خود بریزید و هرگز آنها را با هم قاطی نکنید. تا زمانی که لباس‌ها رنگ پس می‌دهند، رنگ به طور اتفاقی لباس‌های دیگر شما را تغییر رنگ ندهد. برای تنظیمات چنین ترکیب‌هایی در ماشین لباسشویی، همیشه از آب سرد استفاده کنید. ممکن است بخواهید فقط گزینه شست‌وشو را انتخاب کنید و سپس، لباس‌ها را دربیاورید و آویزان کنید تا خشک شوند. اگر تصمیم دارید از چرخه خشک‌کن استفاده کنید، از گزینه‌های دمای پایین و خشک‌کن هوا استفاده کنید تا لباس‌هایتان آب نرود.

از آنجا که ماشین ترکیبی لباسشویی و خشکشویی یک مدل کارامد با راندمان بالا است، فقط به مقدار کمی ماده شوینده نیاز دارید. اگر فقط می‌خواهید یکی-دو تکه لباس را بشویید، باید میزان ماده شوینده را به طور دستی اندازه بگیرید نه اینکه به خطوط پیش‌فرض در بیشتر محفظه‌های ماده شوینده تکیه کنید. حالت ایده‌آل این است که شما به یک یا دو قاشق چایخوری از ماده شوینده برای شست‌وشوی چند تکه لباس خود نیاز دارید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید