۲۷ آبان ۱۳۹۷

پاک‌سازی سریع هوا با دستگاه تصفیه هوای ال‌جی Air Jet

باز هم فصل سرما از راه می‌رسد و باز هم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ در کمین ریه‌های ما نشسته است. پس، بهتر است خودتان را برای مبارزه با این فصل آماده کنید.

بیرون از منزل می‌توان از ماسک‌های تنفسی استفاده کرد تا درصد کوچکی از مواد سمی وارد دستگاه تنفسی ما نشود اما وقتی در منزل هستیم چطور؟! آیا باز هم می‌توان مدام ماسک بر صورت زد؟ آیا بستن و درزگیری همه درب‌ها و پنجره‌ها و کانال‌های کولر کافیست؟ و آیا می‌توانید خودتان را در یک چاردیواری محبوس نمایید و همه راه‌های ورود اکسیژن به منزل را به بهانه جلوگیری از نفوذ ذرات آلوده مهروموم کنید؟!

بهترین کار این است که هوای داخل خانه را همیشه تصفیه کنید. با استفاده از دستگاه تصفیه هوای ال‌جی Air Jet در تمامی فصول هوای سالم در منزل یا محیط کار دارید.

دستگاه تصفیه هوای Air Jet ال‌جی مدل PS-S200WCC طراحی زیبایی دارد و از بدنه کوچکی برخوردار است. از این دستگاه استفاده‌های زیادی می‌توان کرد. ال‌جی Air Jet به فیلتراسیون پیشرفته‌ای مجهز است و با ۴ فیلتری که در ۷ مرحله فعالیت می‌کنند هوای اتاق را تصفیه می‌کند.

medium01

فیلتر اولیه از نوع ضدقارچ، ضدباکتری، گردوخاک است و فیلتر آلرژی نیز همان طورکه از نامش پیداست مواد حساسیت‌زا را از بین می‌برد و از بروز ناراحتی‌های حساسیتی پیشگیری می‌کند. فیلتر بوگیر هم یک فیلتر کربنی است که به راحتی شسته می‌شود و نیاز به تعویض هم ندارد. علاوه بر این، از انتشار بوی نامطبوع و زننده مانند بوی سیگار جلوگیری می‌کند و مواد مضر را به خود جذب می‌کند.

از دیگر فیلترهای موجود در این محصول فیلتر هپا و استریلیزه نانو است. محفظه و فن ضدباکتری نانو سیلور نیز از دیگر امکانات بارز این محصول به شمار می‌رود.

مصرف انرژی این دستگاه +A است و تصفیه هوا تا فضای ۲۰ متر مربع را پوشش می‌دهد. حجم هوای خرجی ۲٫۲۸ مترمکعب در دقیقه است. حداقل صدای خروجی این دستگاه در هنگام فعالیت ۱۸ دسی‌بل و حداکثر آن ۴۲ دسی‌بل است. ال‌جی Air Jet سبک‌وزن است و با برخورداری از وزن ۷٫۲ کیلوگرم به راحتی باز و به آسانی تمیز می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید