۱۰ آذر ۱۳۹۷

ال‌جی G7 One و G7 Fit؛ مجهز به هوش پرچمدار سری G7 منتها با قیمتی استثنایی 

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه IFA 2018 دو محصول جدید با مدل‌های G7 One و G7 Fit  را به خانواده G7 از سری تلفن‌های هوشمندش اضافه کرد.

این دو گوشی جدید مانند ال‌جی G7 ThinQ بر پایه امکانات پیشرفته‌ای ساخته شده‌اند و تعادلی میان امکانات ممتاز و قیمت استثنایی را برای مشتریان فهمیم ال‌جی برقرار خواهند کرد.

امروزه بیشتر مشتریان به سمت تلفن‌های هوشمندِ شبیه پرچمدار گرایش پیدا کرده‌اند؛ محصولاتی که در مقایسه با جدیدترین مدل‌های میان‌رده قابلیت‌های ارزشمند بیشتری دارند. این مشتریان به قطعات معمولی یا در حد متوسط راضی نمی‌شوند اما نمی‌خواهند بابت بهره‌مندی از بالاترین امکانات در تلفن‌های هوشمند و پیشرفته امروزی که هرگز از آنها استفاده نمی‌کنند هزینه بالایی را متحمل شوند. در این حال، چالش یافتن تلفن هوشمندی است که تعادلی مناسب میان هر دوی اینها را ایجاد کند.

LG-G7-One-02

به گفته ها جئونگ-یوک، معاون ارشد و رییس بخش تجاری شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، دو تلفن هوشمند ال‌جی G7 One و G7 Fit با این هدف طراحی شده‌اند که امکان لذت بردن از امکانات موجود در تلفن‌های هوشمند در پرچمداران را برای گستره وسیعی از مشتریان فراهم کنند. با بلوغ اکوسیستم تلفن‌های هوشمند، ارائه تلفن‌های هوشمند پرچمدار و میان‌رده به تنهایی کافی نیست و روز به روز تعداد بیشتری از مشتریان نیازمند مدل‌هایی بین این دو رده خواهند بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید