۲۸ آذر ۱۳۹۷

ال‌جی Q8؛ مقاوم در برابر آب و گرد و خاک

ال‌جی از Q8 جدید به عنوان یک تلفن هوشمند قدرتمند، شیک و بادوام به صدای های-فای، ویدئو با کیفیت عالی، قابلیت‌های عکاسی و مقاومت در برابر آب و گرد و خاک در یک بدنه جمع و جور مجهز است.

ال‌جی Q8 بر پایه میراث قدرتمند ال‌جی در عکاسی و فیلم‌برداری با امکاناتی نظیر Steady Record 2.0 برای ضبط ویدئوی روان، واضح و بدون تکان ساخته شده است. این تفن هوشمند هم درست مثل دیگر تلفن‌های هوشمند پیشرفته از لنز دوگانه در پشت و لنز واید با زاویه گسترده در جلو برخوردار است که با کمک آن می‌توان تصاویر گروهی حیرت‌انگیزی ثبت کرد. ال‌جی Q8 با لنز زاویه گسترده ۱۲۰ درجه و لنز استاندارد ۸۳ درجه در پشت گوشی و همین طور یک لنز ۱۳۵ درجه زاویه گسترده و ۷۸ درجه استاندارد در پشت رویای عاشقان عکاسی را با حقیقت پیوند می‌دهد.

LG-Q8-2

صفحه‌نمایش دوم همیشه‌روشن با قابلیت سفارشی کردن در بالای نمایشگر به کاربران دسترسی راحت به مخاطبان، ابزار و برنامه‌های کاربردی را می‌دهد. برای آنهایی که شیفته بازی‌های موبایل هستند هم موتور گرافیک سه‌بعدی سازگار با وُلکان در ال‌جی Q8 تعبیه شده است که قدرتمندترین و سنگین‌ترین بازی‌های موبایل را در رنگ‌های زنده و طبیعی اجرا می‌کند.

LG-Q8-3

علاوه بر این، ال‌جی Q8 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و مناسب برای فصل تابستان است. با رتبه IP67 می‌توان با امنیت کامل تا عمق یک متری به مدت ۳۰ دقیقه زیر آب بود. به عبارت دیگر Q8 در برابر پاشیدن آب و قطرات آب در کنار ساحل و دیگر آسیب‌های ممکن مقاومت دارد. این تلفن قاب فلزی با گوشه‌های گردی دارد که بیشتر ضربات و لرزش‌ها را به خود جذب می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید