۱۴ آذر ۱۳۹۷

جدیدترین مدل از یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی در بازار ایران

یخچال InstaView Door-in-Door ال‌جی مدل MDI765DB مجهز به کمپرسور اینورتر خطی و سیستم ذخیره‌سازی هوشمند به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

با دو بار ضربه به موادغذایی دسترسی پیدا کنید.

سیر تکامل درب دولایه ™Door-in-Door با درب دولایه اینستاویو ™InstaView Door-in-Door ادامه پیدا کرده است. کافی است دو بار روی شیشه ضربه بزنید تا مواد داخل یخچال را بدون اتلاف سرما مشاهده کنید.

™INSTAVIEW DOOR-IN-DOOR
با دو بار ضربه زدن سریع روی پنل شیشه‌ای براق، بدون باز کردن درب می‌توانید داخل محفظه دسترسی را مشاهده و به خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های موردعلاقه خود دسترسی پیدا کنید. با این کار هوای سرد کمتری هدر می‌رود و مواد غذایی برای مدت طولانی‌تری تازه می‌مانند.

*بر اساس آزمایش شرکت Intertek برروی GR-S632GLRC ،SX5534WB و LFX3194ST/02 بر اساس روش آزمایش داخلی ال‌جی، و اندازه‌گیری کاهش درصدی میزان هوا در زمان باز کردن درب ™Door-in-Door در مقایسه با درب یخچال به مدت 10 ثانیه. ممکن است نتایج با توجه به مدل‌های دستگاه و مدت زمان باز بودن درب متفاوت باشد.

MDI765DB_InstaView_BlackSTS_2018_Feature_03_KeepFoodsFresher_D

تازه نگه داشتن مواد غذایی برای مدت طولانی‌تر
بوهای یخچال خود را با این سیستم تصفیه هوای منحصر به فرد به حداقل برسانید. بوزدای کربنی به کمک فن، هوا را از فیلتر رد می‌کند و از طریق مسیر Fresh Shower در طول سه قفسه وارد یخچال می‌کند.

MDI765DB_2StepLayered_D

فیلتر 2 مرحله‌ای
فیلتر هوای 2 مرحله‌ای به عنوان سیستم تصفیه هوا عمل می‌کند که باعث چرخش هوا و از بین بردن بوی آن می‌شود.

MDI765DB__InverterLinearCompressor_D

کمپرسور اینورتر خطی
10 سال ضمانت قطعات کمپرسور خطی
کمپرسور اینورتر خطی ال‌جی در مقایسه با سیستم کمپرسور معمولی دارای لرزش کمتر، قطعات کمتر و صدای کمتر است. ضمانت 10 ساله قطعات ال‌جی – از آنجایی که کمپرسور اینورتر خطی قلب یخچال شماست، ما هم بااطمینان ضمانت 10 ساله کمپرسور را به شما می‌دهیم.

MDI765DB_SmartStorage_D_V_231018

سیستم نگهداری هوشمند
نهایت آسودگی در آشپزخانه
طراحی زیبا در کنار درب کلاسیک که شامل گزینه‌های نگهداری ویژه‌ای مانند فضای مخصوص خوراکی‌های کوچک، طبقه تاشونده برای اقلام بزرگتر، طبقه لغزنده فوقانی و سبدهای درب فریزر برای دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی است.

MDI765DB_Slim_Indoor_Icemaker_D

فضای بیشتر به دلیل یخ‌ساز فوق باریک داخل درب
یخ‌ساز خلاقانه درون درب، فضای بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و در عین حال به شما اجازه می‌دهد مواد خوراکی را داخل درب یخچال نگهداری کنید.

MDI765DB_FoldingShelf_D

قفسه تاشونده برای نگهداری خوراکی‌های بزرگ
می‌توانید با دولا کردن قفسه، فضای بیشتری برای بطری‌ها یا ظروف بزرگ فراهم کنید.

MDI765DB_ExtraSpace_D

فضای بیشتر
فضای بیشتر برای مواد غذایی مانند تخم مرغ، پنیر یا تکه‌های همبرگر.

MDI765DB__SmartThinQ_01_D

تنظیم یخچال از راه دور
با نصب برنامه ™Smart ThinQ ال‌جی بر روی تلفن هوشمند خود می‌توانید تنظیمات دما را از راه دور اعمال کنید و مواد غذایی را با خیال راحت درون یخچال قرار دهید.

MDI765DB__Design_D

دستگیره و صفحه نمایش چهارگوش
طراحی شیک
بدون ظاهری شیک و متناسب با آشپزخانه، فناوری‌های استفاده شده کم اهمیت جلوه می‌کنند. تلاش ال‌جی در زمینه ارتقاء طراحی همانند تلاش این شرکت در توسعه فناوری است.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید