۱۲ آذر ۱۳۹۷

رکورد جهانی گینس برای ال‌جی و کمپین چالش TWINWash

اوایل این ماه، ال‌جی رکورد جهانی گینس را برای اجرای کمپینی به نام خود ثبت کرد که در طی آن صدها نفر از شهروندان مکزیکی مجبور به رقصیدن و آواز خواندن شدند. وقتی که حدود 500 نفر از مردم لاتین شروع به رقصیدن و همگام کردن حرکات پا با آهنگ شوند، می‌توانید مطمئن باشید که به همه حسابی خوش گذشته است.

LG-SINGS-AND-DANCES-TO-A-WORLD-RECORD-1

این نقطه عطف و حرکت نمادین برجسته نتیجه کمپین رقص و آواز TWINWash ال‌جی بود که در مکزیک برگزار شد. کمپین جدید ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی نه تنها به دریافت نشان رکورد جهانی گینس انجامید بلکه منجر به ایجاد علاقه در سطح جهانی به تویین واش ال‌جی شد.

LG-SIGNS-AND-DANCES-TO-A-WORLD-RECORD-2

در مجموع، 497 نفر در منطقه تاریخی پلازا مانوئل تولسا در مکزیکو سیتی دور هم جمع شدند تا با اجرای حرکات Running Man (مرد دونده) در این کمپین شرکت کنند. این نوع حرکت رقص پای خاص جزو طراحی کمپین چالش تویین واش ال‌جی بود که توسط سلبریتی‌ها، افراد مشهور و دیگر افراد از اقصی نقاط دنیا با استقبال مواجه شد. یک نماینده از رکود جهانی گینس بر اجرای جهانی این کمپین از نزدیک نظارت داشت.

کمپین چالش رقص و آواز تویین واش ال‌جی شامل 5 حرکت ساده می‌شد که هر کدام از آنها نماد یکی از قابلیت‌های ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی بود: شست‌وشوی جداگانه، شست‌وشوی لباس‌های ظریف، شست‌وشوی همزمان، ظرفیت بزرگ و شست‌وشوی دوگانه. این رقص ساده با یادگیری جالب و سرگرم‌کننده بیشترین تعداد نفرات را به خود جذب کرد و حرکات آنها طوری به نظر می‌رسید که انگار ماشین لباسشویی تویین واش ال‌جی در حال کار است.

LG-SIGNS-AND-DANCES-TO-A-WORLD-RECORD-5

با این کمپین شاد و سرگرم‌کننده ال‌جی در مکزیک و فراسوی مرزهای این کشور مورد توجه قرار گرفت و این برند را به مشتریانی که شوق زندگی دارند نزدیک‌تر کرد. منتظر رخدادهای مشتری‌محور بیشتری در سرتاسر دنیا از سوی ال‌جی باشید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید