۱۸ آذر ۱۳۹۷

سرمایه‌گذاری شرکت LG Display ‌برای ساخت کارخانه مشترک OLED در چین

شرکت LG Display ‌سرمایه خود را برای ساخت کارخانه LG Display High-Tech در گوانژوی چین، که یک کارخانه مشترک تولید OLED است، افزایش می‌دهد.

این شرکت تواقفنامه وام سندیکایی به ارزش ۲۰ میلیارد یوآن (۳.۲ هزار میلیارد وون کره) را با بانک‌های China Construction Bank (بانک عمران چین)، Bank of Communication (بانک ارتباطات)، Agricultural Bank of China (بانک کشاورزی) و Bank of China (بانک چین) امضا کرده است. وام اتحادیه به مقدار وام مشخصی برمی‌گردد که توسط گروهی از مؤسسات مالی به یک واحد وام‌گیرنده بر مبنای مشترک اعطا می‌شود.

توافق اعطا و أخذ وام در روز پنجم دسامبر بین رییس امور مالی و معاون شرکت ال‌‌جی دیسپلی و نمایندگان بانک‌های چینی امضا شد.

طبق این توافق، سرمایه لازم برای ساخت LG Display High-Tech در گوآنژو با نرخ رقابتی به مدت ۸ سال از سوی بانک‌های چینی تأمین می‌‌شود.

کیم می‌گوید: «این توافق نشان می‌دهد که آینده صنعت OLED در کشور چین، بزرگترین بازار دنیا، روشن است. ما تمام تلاش‌های خود را برای راه‌اندازی کارخانه LG Display High-Tech (ال‌جی دیسپلی های-تک) و ایجاد رقابتی امن در زمینه OLED در مقیاس بزرگ به کار خواهیم بست.»

به گفته‌ی مرکز تحقیقات بازار IHS، تقاضا برای پنل‌های تلویزیون OLED تا ۷ میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۰ رشد خواهد کرد و در آینده بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این پنل‌ها به فروش می‌رسد.

شرکت ال‌جی دیسپلی در پاسخ به افزایش تقاضا برای تلویزیون‌های OLED بزرگ، در ماه جولای امسال، یک کارخانه مشترک برای تولید OLEDهای نسل ۸.۵ در گوآنژوی چین احداث کرده است. نسبت سرمایه‌گذاری ال‌جی دیسپلی و منطقه توسعه گوآنژو (Guangzhou Development Zone) در مشارکت ۷۰ به ۳۰ است. مجموع سرمایه حدود ۵ هزار میلیارد وون (معادل ۴.۵ میلیارد دلار امریکا) و شامل ۲.۶ هزار میلیارد وون (۲.۳ میلیارد دلار) سرمایه درگردش است. در حال حاضر، این شرکت کارخانه تولید OLED نسل ۸.۵ را در دست ساخت دارد و انتظار می‌رود تولید انبوه این پنل‌ها را در نیمه دوم سال ۲۰۱۹ آغاز کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید