۲۷ آذر ۱۳۹۷

ال‌جی Q Stylus؛ مجهز به قلم و دوربین هوشمند QLens

فن‌های هوشمند سری ال‌جی Q Stylus از نوشتن روی صفحه گوشی توسط قلم الکترونیک با دست خط کاربر برخوردار است و می‌تواند کاربر خلاق‌تر و مبتکرتری پدید آورد.

محصول جدید ال‌جی بر حسب بازار در مدل‌های Q Stylus+ ،Q Stylus و Q Stylusα با مشخصات فنی متفاوت به بازارهای مختلف دنیا عرضه خواهد شد.

ال‌جی Q Stylus اصلی یک محصول مجهز به قلم الکترونیک با قیمتی مقرون به صرفه و راحتی و کارایی بیشتری فراتر از صفحه کلید است. سیستم هوشمند palm rejection (نادیده گرفتن برخورد کف دست با نمایشگر) به شما اطمینان می‌دهد که هرگز لمس کف دست شما با نمایشگر برای نوشته‌هایتان مشکلی ایجاد نخواهد کرد. حتی وقتی نمایشگر خاموش باشد باز هم تشخیص و ضبط یادداشت‌های دست‌نویس امکان‌پذیر است؛ این قابلیت برای ایده‌هایی که فوراً به ذهنتان خطور می‌کند عالیست. قلم ال‌جی Q Stylus چیزی فراتر از یادداشت و دفترچه خاطرات است و می‌تواند تصاویر و فیلم‌هایی که گرفته‌اید را برای ایجاد گیف‌های متحرک شخصی سازی کند.

امکاناتی که ال‌جی Q Stylus دارد، به جز قلم الکترونیک، نظیر همان‌هایی است که در تلفن‌های هوشمند گران قیمت به کار رفته است؛ قابلیت‌هایی نظیر دوربین پیشرفته قابل رقابت با سری جی ال‌جی یکی از این ویژگی‌هاست. فناوری QLens در این تلفن هوشمند میان رده جست‌وجو و خرید آنلاین را به تجربه کاملاً جدیدی مبدل می‌کند. با ثبت تصویر یک محصول از طریق QLens می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد محل خرید آن کالا یا کالاهای مشابه کسب کرد. این فناوری آن قدر هوشمند است که می‌تواند تصویر غذا، مد، افراد مشهور و حتی مناظر را از هم متمایز کند و تشخیص دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید