۰۷ آذر ۱۳۹۷

اهدای خون توسط کارکنان ال‌جی برای ارتقای فرهنگ سلامت در ایران

کارمندان شرکت‌ ال جی در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خون اهدا کردند.

این حرکت خیرخواهانه، روز سه‌شنبه 6 آذرماه 1397، با همکاری سازمان انتقال خون و در یکی از مراکز انتقال خون تهران توسط کارکنان ال‌جی و  پیش از آن توسط کارکنان شرکت گلدیران اجرا شد. ناگفته نماند این اولین بار نیست که شرکت ال‌جی در راستای سلامت جامعه ایرانی می‌کوشد زیرا این شرکت هرساله با انجام کارهای مختلف سعی می‌کند نقشی هرچند کوچک در سلامت جامعه ایفا کرده و آن را بهبود بخشد. به عنوان مثال شرکت ال‌جی در سال ۹۳ پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی را افتتاح کرد. هدف از افتتاح پایگاه انتقال خون بیمارستان قلب شهید رجایی ایجاد بستری برای ارتقای آگاهی از اهمیت اهدای خون در جامعه بود.

4

شرکت ال‌جی در مسیر مقابله با مشکلات اجتماعی و فرهنگی هر جامعه و کمک به حل آنها از وظایف همیشه سعی کرده است با روش خودش کمکی به جامعه برای بهتر کردن زندگی مردم انجام دهد. یکی از این کارها انجام اهدای خون است که ال‌جی هر ساله در ماه نوامبر آن را انجام داده و از تمام کارمندان خود می‌خواهد با اهدای خون این فرهنگ را کشورهای مختلف گسترش دهند.

شرکت ال‌جی با بیش از ۹۰ هزار کارمند در حدود ۵۰ کشور دنیا توانسته است با این اقدام توجه کشورهای مختلف را به مسئله بحران کمبود خون اهدایی جلب کند. حتی در کشوری مثل روسیه ال‌جی اولین شرکتی بود که این اقدام را شروع کرد و  با استقبال زیادی روبرو شد.

شرکت ال‌جی معتقد است سرمایه‌گذاری برای سلامت مردم به معنای سرمایه‌گذاری برای پیشرفت جامعه است و این همان چیزی است که در ال‌جی همه به آن باور دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید