۱۹ آذر ۱۳۹۷

تجربه ثبت تصاویر کامل و بی‌عیب و نقص با ال‌جی V40 ThinQ و ۵ دوربینش (اینفوگرافی)

دوربین تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی V40 ThinQ از ۳ لنز در بخش دوربین پشت بهره می‌برد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض یا سوپرواید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو.

شیفتگان عکاسی با کمک ۳ لنز تعبیه‌شده در دوربین ال‌جی V40 ThinQ می‌توانند نماهای مختلف را بدون تغییر مکان خود نسبت به سوژه کادربندی کنند. لنز فوق عریض با زویه ۱۰۷ درجه به راحتی قادر است سوژه را با پس‌زمینه بیشتری ثبت کند و لنز تله‌فوتو بزرگنمایی اپتیکال را دو برابر خواهد کرد (که ۳٫۲ برابر زوم در لنز عریض یا واید است) تا نماهای واضحی از فاصله دور بدون افت کیفیت داشته باشید. حالت ثبت سه‌گانه تصویر نیز با دوختن تصاویر هر کدام از لنزها به یکدیگر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی بسازد.

اندازه پیکسل در حسگر دوربین پشت ۴۰ درصد بهتر از V30 شده و با افزایش بیش از ۱۸ درصدیِ ابعاد حسگر تصویر نسبت به V30، از یک نانومتر به ۱٫۴ نانومتر ارتقا پیدا کرده است.

دریچه دیافراگم F1.5 در دوربین اصلی علاوه بر ارائه واضح‌ترین و روشن‌ترین تصویر نسبت به تمامی دوربین‌های تلفن هوشمند ال‌جی تا کنون می‌تواند عمق میدان بیشتری به تصویر بدهد، کند بودن شاتر را به نصف کاهش داده  و در مقایسه با ال‌جی V30 حالت burst mode  (ثبت تصاویر پشت سر هم) سریع‌تری داشته باشد.

همچنین، فوکوس خودکار و دوگانه Dual PDAF یا Phase Detection Auto Focus باعث افزایش ۵۰ درصدی سرعت فوکوس خودکار که حدود دو برابر سریع‌تر از میانگین صنعت تلفن هوشمند است می‌شود.

قابلیت HDR پیشرفته تنظیمات مناسب نور را شناخته و تحلیل می‌کند تا تصاویر کاملاً روشن‌تری را ثبت نماید؛ تصاویری که اگر در آن پس‌زمینه بیش از اندازه یا کمتر از اندازه مورد نیاز نوردهی شوند حذف خواهند شد.

در ال‌جی V40 ThinQ سوژه‌ها همیشه در فوکوس کامل هستند زیرا دوربین تا قبل از فشار داده شدن کلید شاتر مدام وضوح تصویر را بررسی می‌کند.

LG-V40-ThinQ-005-e1538630107503

پیکسل‌های حسگر تصویر ۴۰ درصد بزرگترند

اندازه پیکسل جدید در دوربین اصلی پشت ۱.۴ نانومتر است. دریچه دیافراگم F1.5 نور بیشتری را دریافت می‌کند. بنابراین، دوربین ال‌جی V40 ThinQ تصاویر عالی در محیط‌های تاریک یا روشن را ثبت می‌کند.

بزرگنمایی ۱۶ برابر برای نماهای نزدیک و نماهای گسترده

تجربه همه امکانات در یک دوربین: یک لنز با زاویه فوق گسترده ۱۶ میلی‌متری، یک لنز با زاویه استاندارد ۲۵ میلی‌متری و یک لنز تله‌فوتو ۵۰ میلی‌متری. دوربین ال‌جی V40 ThinQ بزرگنمایی دیجیتال ۵ برابر و بزرگنمایی اپتیکال ۲ برابر دارد. به همین سبب، ثبت تصاویر شگفت‌انگیز از هر فاصله و هر چشم‌اندازی به راحتی میسر می‌شود.

حسگر تصویری که ۱۸ درصد بزرگتر است

ال‌جی V40 ThinQ حسگر تصویری در ابعاد ۰.۳۸ اینچ دارد که ۱۸ درصد بزرگتر از مدل‌های پیشین است. با کمک فناوری HDR پیشرفته و کاهش نویز می‌توان تصاویر واضحی را در محیط‌های کم‌نور یا تاریک ثبت کرد. دریافت نور بیشتر برای واضح‌ترین تصاویر با دوربین پنج‌گانه ال‌جی V40 ThinQ به سادگی میسر می‌شود.

شاتری که ۵۰ درصد سریع‌تر است

ال‌جی V40 ThinQ با ۱۲ میلیون پیکسل تصاویر خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند که برای Dual PDAF عالی هستند. سرعت شاتر ۵۰ درصد بیشتر است و شاتر هوش مصنوعی ثبت سوژه‌هایی که حرکت سریع‌تری دارند را به آسانی به تجربه‌ای شدنی مبدل می‌کنند. دیگر هیچ فرصتی را برای ثبت تصاویر بی‌نظیر از دست نخواهید داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید