۱۴ آذر ۱۳۹۷

تجربه ثبت تصاویر کامل و بی‌عیب و نقص با ال‌جی V40 ThinQ و ۵ دوربینش

ال‌جی برای ارائه تلفن هوشمندی که دلخواه کاربران باشد و بتوانند برای انتشار در شبکه‌های اجتماعی تولید محتوا کنند دوربین V40 ThinQ را از نو ساخته تا تجربه‌ای بی‌مانند و تکرارنشدنی را رقم بزند.

این تلفن هوشمند پرچمدار از ۳ لنز در بخش دوربین پشت بهره می‌برد: یک لنز ۱۶ مگاپیکسل فوق عریض یا سوپرواید، یک لنز ۱۲ مگاپیکسل استاندارد و یک لنز ۱۲ مگاپیکسل تله‌فوتو. شیفتگان عکاسی با کمک این ۳ لنز دوربین می‌توانند نماهای مختلف را بدون تغییر مکان خود نسبت به سوژه کادربندی کنند. لنز فوق عریض با زویه ۱۰۷ درجه به راحتی قادر است سوژه را با پس‌زمینه بیشتری ثبت کند و لنز تله‌فوتو بزرگنمایی اپتیکال را دو برابر خواهد کرد (که ۳٫۲ برابر زوم در لنز عریض یا واید است) تا نماهای واضحی از فاصله دور بدون افت کیفیت داشته باشید. حالت ثبت سه‌گانه تصویر نیز با دوختن تصاویر هر کدام از لنزها به یکدیگر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی بسازد.

LG-V40-ThinQ-002

دوربین جلو؛ خلاقانه‌ترین دوربین برای سلفی گرفتن

ماژول دوربین جلو از یک لنز ۵ مگاپیکسل عریض و یک لنز ۸ مگاپیکسل استاندارد بهره می‌برد که تصاویر بوکه همراه با نوار کشویی روی صفحه برای تنظیم میزان مات‌شدگی تصویر پس زمینه خلق می‌کند. امکانات دیگر دوربین جلو به علاقه‌مندان سلفی امکان شخصی‌سازی تصاویر با نور و جلوه‌های ویژه را می‌دهد.

اندازه پیکسل در حسگر دوربین پشت ۴۰ درصد بهتر از V30 شده و با افزایش بیش از ۱۸ درصدیِ ابعاد حسگر تصویر نسبت به V30، از یک نانومتر به ۱٫۴ نانومتر ارتقا پیدا کرده است. دریچه دیافراگم F1.5 در دوربین اصلی علاوه بر ارائه واضح‌ترین و روشن‌ترین تصویر نسبت به تمامی دوربین‌های تلفن هوشمند ال‌جی تا کنون می‌تواند عمق میدان بیشتری به تصویر بدهد، کند بودن شاتر را به نصف کاهش داده  و در مقایسه با ال‌جی V30 حالت burst mode  (ثبت تصاویر پشت سر هم) سریع‌تری داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید