۰۸ آذر ۱۳۹۷

تلویزیون OLED ال‌جی؛ بهترین تلویزیون‌ ۲۰۱۸ از نگاه Consumer Reports

مؤسسه Consumer Reports که یکی از معتبر ترین موسسات بررسی و امتیاز دهی محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان محسوب می‌شود، به تازگی سری جدید تلویزیون‌های سال ۲۰۱۸ شرکت‌های مختلف را بررسی کرده و بر اساس قابلیت‌هایشان به آنها امتیاز داده است.

در این بررسی که با در نظر گرفتن تمام جنبه‌های تلویزیون در کنار قیمت و کارایی آن انجام شده است، هشت تلویزیون جدید ال‌جی توانستند در بین ۱۰ تلویزیون برتر این رده‌بندی قرار بگیرند.

در این رده‌بندی تلویزیون OLED55C8AUA توانست با امتیاز ۸۹ در صدر جدول قرار بگیرد و تمامی تلویزیون‌های دیگر را پشت سر بگذارد. در رتبه دوم و سوم دو تلویزیون دیگر ال‌جی یعنی مدل‌های OLED65B8PUA و OLED65C8PUA هردو با امتیاز ۸۸ قرار گرفته‌اند.

نکته جالب این رده‌بندی وجود ۹ تلویزیون OLED در بین ۱۰ تلویزیون برتر دنیاست و به نظر می‌رسد دیگر مدل‌ها مانند مدل‌های LED کم‌کم در حال کنار رفتن از میان برترین‌ها هستند.

این سایت معتبر در دنیای فناوری در مورد تلویزیون برتر ال‌جی این‌گونه نوشته است: تلویزیون ۵۵ اینچی ۴K OLED ال‌جی بهترین تلویزیونی بود که در سال ۲۰۱۸ دیده‌ایم. این تلویزیون دارای بهترین کیفیت تصویر، بهترین عملکرد در بخش UHD و صدای بی‌نظیری است. همچنین، این تلویزیون عملکرد HDR فوق‌العاده‌ای را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند میزان کنتراست را بیشتر کرده و نور بهتری به نمایش گذارد. چیزی که در عملکرد HDR تلویزیون‌های دیگر مشاهده نکردیم.

مثل تمام تلویزیون‌های OLED، این محصول نیز زاویه دید گسترده‌ای را در اختیارتان می‌گذارد و صدای بسیار پرقدرت و شفافی دارد. این مدل دارای سیستم‌عامل هوشمند آپدیت شده webOS 3.5 است و از قابلیت‌هایی مثل کنترل Magic Motion و بزرگنمایی پشتیبانی می‌کند. قابلیت بزرگنمایی به شما این امکان را می‌دهد تا تنها با فشار یک دکمه روی صفحه‌نمایش زوم کنید. به علاوه این تلویزیون دارای چهار ورودی HDMI و سه پورت USB است.

۱ نظر

حسين ۱۱ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

در بین ۱۰ محصول از دیدگاه consumer reports یا گزارش مصرف کنندگان ۸ مدل تولید ال جی و دو مدل تولید سونی می باشد جالب است بدانید جایگاه چهارم جدول یعنی XBR-55A8F سونی نیز با استفاده از پنل OLED ساخت ال جی تولید می گردد و فقط رتبه نهم جدول از فناوری LED استفاده می نماید این گزارش فقط از جنبه کیفیت تصویر این انتخاب را انجام داده در حالیکه مدلهای ارزانتر ال جی با فناوری LED و با وضوح و کنتراست پائین تر نیز از کیفیت ساخت و امکانات خوبی بهره مند هستند قطعا اگر این طبقه بندی از نظر کیفیت و دوام انجام می شد تمامی محصولات ال جی را در برمی گرفت .

نظر دهید