۲۸ آذر ۱۳۹۷

سری جدید از مانیتورهای ال‌جی Ultra به CES 2019 می‌آیند

مانیتور ۴۹ اینچ UltraWide ال‌جی برای ارائه مهارت‌های تولیدی بهتر و مانیتور پرسرعت UltraGear ال‌جی مخصوص غوطه ور کردن کاربر در سطح جدیدی از بازی طراحی شده است.

نمایشگاه CES 2019 ماه آینده برگزار می‌شود و قرار است در این رخداد سالانه در لاس ‌وگاس امریکا از سری جدید مانیتورهای ال‌جی اولترا (Ultra) شامل مدل UltraWide برای تولید محتوای شگفت‌انگیز و UltraGear برای بازی‌‌های پیشرفته ویدیویی پرده‌برداری شود.

این سری که بر پایه سری مبتکرانه و پیشگام مانیتورهای UltraWide (با نسبت ۲۱:۹ و بالاتر) ال‌‌جی ساخته شده شامل دو مدل ویژه است: مانیتور UltraWide ۴۹ اینچ (مدل 49WL95) که برای مهارت‌های تولید محتوا و افزایش خلاقیت و بهره‌وری و انجام هر وظیفه‌ای ساخته شده‌اند و مانیتور مخصوص بازی UltraGear (مدل 38GL950G) که ترکیبی از کیفیت تصویر عالی و سرعت خیره‌کننده برای ارائه تجربه غوطه‌ورکننده به شیفتگان بازی‌های کامپیوتری است.

LG UltraWide_Lifestyle_2

مانیتور UltraWide ال‌جی در سال ۲۰۱۹

جدیدترین مدل از مانیتورهای سری UltraWide ال‌جی نمایشگر منحنی بزرگ ۴۹ اینچ با نسبت تصویر ۳۲:۹ دارد و تصاویر را با کیفیت عالی نمایش می‌دهد. مانیتور ال‌جی 49WL95 با مقیاس بزرگ و سینمایی نمایشگرش می‌توانند جایگزین چندین نمایشگر کوچک و دست و پا گیر باشد. با این نسبت بزرگ نمایشگر ۴۹ اینچ مانیتور UltraWide می‌توان چند کار را با هم انجام داد. تعداد پیکسل‌ها در این مانیتور ۱۴۴۰×۵۱۲۰ است؛ یعنی معادل تعداد پیکسل‌های دو نمایشگر ۲۷ اینچ از نوع Quad High Definition که کنار هم قرار گرفته‌اند. تراکم ۱۰۸ پیکسل در این مانیتور وضوح بهینه تصویر را تضمین می‌دهد. بنابراین، در این مانیتور ال‌جی اسناد به راحتی خوانده می‌شوند و تصاویر و فیلم‌ها به سادگی ویرایش خواهند شد.

LG UltraWide_1

مانیتور UltraWide ال‌جی یک ابزار واقعا بی‌نظیر برای خلاقیت و تولید محتواست. این مانیتور برای هر نوع کاری مناسب است و برای انجام اموری نظیر امور مالی، آی.تی، طراحی و معماری که نیاز به دقت و کیفیت نمایشگر دارند یک دستگاه عالی و مناسب به شمار می‌رود. نمایشگر این مانیتور از فناوری IPS بهره می‌برد و دقت شگفت‌انگیزی در بازتولید رنگ دارد که ۹۹ درصد از فضای رنگ sRGB را پوشش می‌دهد. این مانتیور از HDR10 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بازی‌ها و فیلم‌های HDR را به خوبی نمایش دهد.

LG UltraGear

مانیتور UltraGear ال‌جی در سال ۲۰۱۹

مانیتور دیگری که در نمایشگاه CES 2019 مخصوص علاقه‌مندان به بازی معرفی می‌شود مانیتور Nano IPS UltraGear ال‌جی است که از فناوری گرافیک NVIDIA G-SYNC و نرخ تازه‌سازی یا ریفرش ریت ۱۴۴ هرتز برای ارائه تجربه روان و سریع بازی بدون پرش و اختلال در تصویر پشتیبانی می‌کند. تصاویر زنده و طبیعی با رنگ‌های خیره‌کننده در وضوح ۱۶۰۰×۳۸۴۰ پیکسل استاندارد هستند و ۹۸ درصد از گاموت رنگ DCI-P3 را پوشش می‌دهند. مانیتور UltraGear ال‌جی با نسبت تصویر ۲۱:۹ و نمایشگر منحنی بدون حاشیه خود مخصوص راضی کردن شیفتگان بازی طراحی شده است. قابلیت نور محیطی Sphere Lighting برای ارائه تجربه بازی شگفت‌انگیز طراحی شده است. این قابلیت ۶ رنگ نور مختلف دارد که از پشت مانیتور تابانده می‌شود و هنگام بازی کردن می‌تواند بر حسب سلیقه کاربر برای کاهش خستگی چشم کاربر سفارشی شود.

LG UltraWide_3

به گفته Jang Ik-hwan، رییس بخش آی.تی شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، ال‌جی پیوسته مانیتورهای پیشرفته‌ای را وارد بازار می‌کند که امکانات و کارایی آن مخصوص طبقه ویژه‌ای از مشتریان مختلف است. این مانیتورها در مدل‌های بسیار متنوعی هستند و با اولویت قرار دادن قابلیت‌های تولیدی، کیفیت تصویر و بازیُ باعث می‌شود مشتریان بیشتری ال‌‌جی را به عنوان پیشگام و نوآور در بخش مانیتور ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید