۲۱ آذر ۱۳۹۷

مدل‌های جدید از لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram در نمایشگاه CES 2019

لپ‌تاپ‌های جدید ال‌جی Gram که برای ارائه تجربه کاربری بی‌نظیر طراحی شده‌اند شامل مدل ۱۷ اینچ با حمل بسیار آسان و نمایشگر باکیفیت و همین طور مدل مبتکرانه ۱۴ اینچ تبدیل‌شونده با کارایی دو در یک می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس لپ‌تاپ‌های فوق سبک خود را تحت برند Gram در نمایشگاه CES 2019 معرفی می‌کند. لپ‌تاپ ال‌جی Gram 17 با مدل 17Z990 و لپ‌تاپ ۱۴ اینچ ال‌جی Gram دو در یک (LG gram 2-in-1) با مدل 14T990 هر دو از برندگان جایزه نوآوری در نمایشگاه CES 2019 هستند.

ال‌جی Gram 17 با قدرت پردازش بیشتر و کارایی متنوع‌تر نسبت به مدل‌های قبل از همان فرمول برنده خانواده ال‌جی Gram تبعیت کرده و بین فناوری و امکانات مورد نیاز کاربران با حمل آسان تعادل برقرار می‌کند؛ حمل و نقل آسانی که تا کنون از هیچ لپ‌تاپی در این ابعاد دیده نشده است. مدل ۱۴ اینچ یک مدل لپ‌تاپ چندمنظوره و تبدیل‌شونده دو در یک است که خیلی راحت تا می‌شود و از حالت لپ‌تاپ به حالت تبلت تغییر شکل پیدا می‌کند و بالعکس. بنابراین، کاربران می‌توانند از انعطاف‌پذیری بی‌رقیب و منحصربه‌فرد این لپ‌تاپ برای کارهای محاسباتی خود در هر زمان و مکانی بهره ببرند.

LG-gram-02

جانگ ایک-هوآن، رییس بخش آی.تی ال‌جی، گفت: «ال‌جی Gram در راستای نیاز کاربران متحول شده است؛ نیاز به لپ‌تاپ‌های بسیار سبکی که کارایی و حمل آسان را یک جا داشته باشند. مدل‌های جدید از لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram نمایشگرهای بسیار زیبا، طراحی رضایت‌بخش و قدرت کافی برای مهارت‌های تولیدی و پخش انواع محتوای چندرسانه‌ای را دارند. این مدل‌ها راحتی را به سطحی کاملا جدید ارتقا می‌دهند و ارزش بی‌بدیلی در تجربه کار با لپ‌تاپ میسر می‌کنند.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 می‌توانند امکانات جدید مدل‌های ال‌جی Gram در سال ۲۰۱۹ را از نزدیک تجربه کنند.

مشخصات اصلی: 

specs

در مطالب آتی، شما را با جزییات بیشتر این محصولات آشنا خواهیم کرد.

منتظر باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید