۰۸ آذر ۱۳۹۷

همه چیز در مورد ال‌جی V40 ThinQ و طراحی خیلی جذابش

قسمت سوم: ظاهر دلربا و رنگ‌های لوکس

در بخش قبل از مجموعه سه قسمتی وبلاگ ال‌جی، نکاتی در مورد طراحی مدرن و کمینه‌گرای ال‌جی V40 ThinQ  و  همین طور صفحه نمایش بزرگ، ابعاد راحت و بدنه جمع‌و جور آن گفتیم.

حالا وقت آن رسیده که نگاهی به دیگر ویژگی‌های طراحی این تلفن هوشمند پرچمدار بیندازیم؛ یعنی اولین چیزی که بیشتر مردم در نگاه اول به آن توجه می‌کنند.

ظاهر دلربا

این روزها، به نظر می‌رسد همه تلفن‌های هوشمند به سوی طراحی کمینه‌گرا یا مینیمالیست گرایش پیدا کرده‌اند. مدل‌های جدید و بسیار زیادی که امروزه عرضه می‌شوند بدنه براقی دارند که با قاب شیشه‌ای پوشانده شده است و ظاهر آنها به گونه‌ای مشابه یکدیگر است که به سختی می‌توان محصولی را از محصول دیگر بازشناخت.

V40-Design-05

 ال‌جی تلفن هوشمند V40 ThinQ را با طراحی الهام‌گرفته و بهره‌مندی از رویکردی نو در زیباشناسی به فناوری Silky Blast با قاب پشت شیشه‌ای مجهز کرده تا سطح گوشی با حفره‌های میکروسکوپی پر شود و گرفتن آن در دست حس راحتی و خوشایندی بیشتری بدهد.

رنگ‌های لوکس و خیره‌کننده

این تلفن هوشمند با چهار رنگ چشم‌گیر و جذاب خود درک بالای ال‌جی از این موضوع را نشان می‌دهند که مشتریان می‌خواهند قدرت و تنوع انتخاب داشته باشند؛ انتخاب‌های جسورانه و متقاعدکننده‌ای که منحصر به هر فرد خاص می‌شود. ال‌جی V40 ThinQ به مشتریان انتخاب لوکسی می‌دهد تا بین رنگ‌هایی که در خور شخصیت و سبک آنهاست مدل برتر را انتخاب کنند.

V40-Design-06

رنگ مشکی و دودی برای آنهایی که ذائقه کلاسیک دارند بهترین انتخاب خواهد بود. آنهایی که روحیه آزاد و هنری دارند حتماً عاشق رنگ آبی مراکشی می‌شوند و رنگ قرمز جگری مخصوص آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند چشم‌ها را به خود خیره کننده و با گوشی شیک و لوکس خود عکس‌ بگیرند.

V40-Design-07

تا کنون، در مورد دوربین و طراحی ال‌جی V40 ThinQ مطالب زیادی گفتیم. همراه وبلاگ ال‌جی باشید تا در قسمت‌های بعدی با کیفیت صدای عالی و امکانات صوتی این تلفن هوشمند پرچمدار آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید