۰۶ آذر ۱۳۹۷

وب سایت آی‌تی رسان: بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را بشناسید (آذر ماه 97)

وب‌سایت آی‌تی رسان بهترین تلویزیون‌های ال‌جی در ماه آذر را معرفی کرده است. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید و به دنبال بهترین محصولات از بهترین برند سازنده تلویزیون هستید که جوایز بسیار زیادی برای محصولات خود دریافت کرده است با وبلاگ ال‌جی و راهنمای خرید وب‌سایت آی‌تی‌ رسان همراه باشید.

طیف وسیعی از محصولات هوشمند در بازار وجود دارند که هر یک وظیفه‌ای را برعهده دارند. به این ترتیب زندگی ساده‌تر می‌‌شود و می‌توانیم در وقت به‌طور قابل توجهی صرفه‌جویی کنیم. دسته‌ای از این گجت‌ها نیز برای سرگرمی تولید می‌شوند که تلویزیون‌ها یکی از همان دستگاه‌ها هستند. سازندگان بسیاری به این بازار ورود پیدا کرده‌اند و هریک از مدل‌های کم‌نظیر خود پرده‌ برمی‌دارند. اما با این همه ال‌جی جز برترین‌ها به حساب می‌‌آید و در ادامه قصد داریم به معرفی برترین تلویزیون‌های این شرکت بپردازیم.

OLED55C7GI

LG-TV-4 بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را بشناسید (آذر ماه 97)

همیشه دیزاین مورد توجه کمپانی‌ها بوده و خواهد بود. ال‌جی نیز از این قاعده مستثنی نیست و سعی می‌کند محصولاتی جذاب و چشم‌گیر را به بازار عرضه کند. از آ‌ن‌جا که شاهد مدلی بالارده و گران‌قمیت هستیم، انتظار داریم OLED55C7GI طراحی سطح بالایی داشته باشد. خوش‌بختانه در واقعیت نیز این‌گونه است. تولیدکننده باب بهره‌گیری از المان‌های دیزاین مدرن ظاهری لاکچری به تلویزیون بخشیده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. با کم شدن حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش محتواها به‌صورت گسترده‌تر و هیجان‌انگیزتری به نمایش درمی‌آیند و بدون مزاحمت نوارهای دیسپلی همه‌چیز واضح و شفاف‌تر به‌نظر می‌رسد. صفحه ۵۵ اینچی تلویزیون آن را به گزینه‌ای مناسب برای عاشقان فیلم و انیمیشن تبدیل می‌کند. هم‌چنین گیمرها نیز عاشق این نمایشگر غول‌پیکر و باکیفیت خواهند شد. تکنولوژی اولد برای ساخت دیسپلی استفاده گشته تا روشنایی در سطح مطلوبی قرار بگیرد و در ضمن رنگ‌ها به‌طور جذابی نشان داده شوند. گفتنی‌ست این فن‌آوری از انرژی کم‌تری مصرف می‌کند و در عین حال عملکرد بسیار بهتری از نمونه‌های ال‌سی‌دی دارد. با توجه به رزولوشن 4K جزئیات تصاویر بدون هیچ کم‌و‌کاستی به نمایش گذاشته می‌شود و هیچ‌چیز از چشم شما پنهان نمی‌ماند!

55LH60000GI

LG-TV-3 بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را بشناسید (آذر ماه 97)

اخیرا تلویزیون‌ها به دستگاه‌هایی چندرسانی‌ای تبدیل شده‌اند تا هم نیاز علاقه‌مندان به سریال و فیلم‌های سینمایی را برطرف کنند و هم مناسب اکثر کاربران و عاشقان بازی باشند. ال‌جی نیز با کمک تکنولوژی‌های عصر حاضر سیستم‌عاملی را برای تلویزیون‌های خود در نظر گرفته تا با بهره‌گیری از آن اپلیکیشن‌های کاربردی را نصب کنید و به تجربه بازی‌های مختلف بپردازید. امکان مرور اینترنت هم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی 55LH60000GI شمرده می‌شود و کاربر قادر است در صفحه‌ای عظیم به سایت‌های مورد علاقه خود سر بزند. صحبت از دیسپلی شد. تولیدکننده کره‌ای نمایشگری ۵۵ اینچی را برای شما تدارک دیده تا در نهایت لذت به تماشای فیلم یا انیمیشن‌ها مشغول شوید. رزولوشن فول‌ اچ‌دی جزئیات زیادی را نشان می‌دهد و در کنار فن‌آوری ال‌ای‌دی تجربه‌ای خاص را از دیدن محتوا در  55LH60000GI رقم خواهند زد. سازنده دو اسپیکر نسبتا پرقدرت را برای این تلویزیون فراهم آورده تا موسیقی متن فیلم‌ها و موزیک بازی‌ها با کیفیت بالا پخش گردند. هم‌چنین ال‌جی استانداردهای گوناگونی را برای این بلندگوها به کار گرفته تا غرق در آهنگ‌ها شوید.

55LJ62500GI

LG-TV-2 بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را بشناسید (آذر ماه 97)

هرچه‌قدر صفحه‌نمایش بزرگ‌تر باشد، طبیعتا لذت تماشای فیلم و انیمیشن در آن بیش‌تر است. برای همین ال‌جی این مدل را به یک دیسپلی ۵۵ اینچی غول‌آسا مجهز کرده. به این ترتیب 55LJ62500GI گزینه‌ای مطلوب برای علاقه‌مندان به محتواهای گوناگون ازجمله بازی‌ها به شمار می‌آید. تکنولوژی‌های مختلفی برای تولید نمایشگر وجود دارد و ال‌جی تصمیم گرفته تا برای مدل گران‌قیمت خود از فن‌آوری محبوب ال‌ای‌دی بهره ببرد. این تکنولوژی روشنایی زیادی را برای دیسپلی به ارمغان می‌آورد و می‌توانید به‌خوبی جزئیات فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را مشاهده نمایید. رزولوشن برای تلویزیون‌ها از اهمیتی بالایی برخودار است و خوش‌بختانه 55LJ62500GI از کیفیت فول اچ‌دی بهره می‌گیرد. دو اسپیکر توان‌مند هم برای پخش موسیقی‌های متن و افکت‌های صوتی به کار گرفته شده‌اند که از فن‌آوری‌های مختلفی استفاده می‌نمایند. به این ترتیب صدای فیلم‌ها با جزئیات مناسبی به گوش شما می‌رسند. بهره‌گیری از سیستم‌عامل در تلویزیون‌ها باعث می‌شود تا بتوانید بازی‌های مورد علاقه و اپلیکیشن‌های کاربردی را نصب کنید و ضمنا به جست‌‌و‌جو در اینترنت بپردازید. تولیدکننده کره‌ای برای این‌که دلیل محکمی برای خرید 55LJ62500GI داشته باشید، این مدل را به سیستم‌عامل اختصاصی خود مجهز نموده که به‌صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شود و قابلیت‌های بیش‌تری به آن افزوده می‌گردند.

49LJ52100GI

LG-TV-e1542812058793 بهترین تلویزیون‌های ال‌جی را بشناسید (آذر ماه 97)

دیزاین ساده و جذاب 49LJ52100GI موجب شده تا این مدل نظر هر کسی را جلب کند و به گزینه‌‌ای مناسب برای طیف گسترده‌ای از کاربران تبدیل گردد. صفحه‌نمایش ۴۹ اینچی محصول تماشای محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند و قادرید بازی‌ها را هیجان‌انگیزتر تجربه نمایید. تکنولوژی ال‌ای‌دی در بسیاری از تلویزیون‌های ال‌جی به‌چشم می‌خورد و از این رو، 49LJ52100GI نیز به چنین فن‌‌آوری کارآمدی مجهز شده. در این صورت روشنایی صفحه در سطح بالایی قرار دارد و می‌توانید به‌راحتی جزئیات فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را ببینید. هم‌چنین مصرف انرژی هم در مقایسه با نمونه‌های ال‌سی‌دی بسیار کم‌تر است و در کل تلویزیون‌های ال‌ای‌دی در عین داشتن عملکرد بهتر، کم‌مصرف هستند. با کمک رزولوشن فول اچ‌دی محیط‌ها و صحنه‌ها با وضوح رضایت‌بخشی نشان داده می‌شوند و گفتنی‌ست ترکیب این ویژگی با فن‌آوری ال‌ای‌دی سبب موفقیت 49LJ52100GI گشته. سازنده درگاه‌های گوناگونی را در نظر گرفته تا به‌عنوان مثال فلش‌مموری خود را به تلویزیون متصل نمایید.

۱ نظر

حسين ۶ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

ال جی طیف وسیعی از محصولات با سایزهای مختلف ، امکانات متفاوت و همچنین کیفیت تصویری متفاوت را برای کاربرهای گوناگون ، سلیقه های مختلف و در نهایت بودجه های متفاوت تولید می کند مهم میزان رضایتمندی خریداران از خرید خود می باشد قطعا یک فرد سالمند تلوزیون را فقط برای تماشای خبر و سریال می خواهد یک گرافیست کیفیت تصویر و یک جوان امکانات تلوزیون هوشمند و درگاههای مختلف ورودی و خروجی برایش اهمیت دارد تلوزیونی که در یک هال بزرگ قرار می گیرد با اتاق نشیمن و خواب و مغازه و هتل یکسان نیست در دوسال گذشته و در حال حاضر حجم انبوهی از تلوزیونهای سایز ۳۲ ال جی از مبادی غیر رسمی برای پاسخ به نیازهای خاص از جمله مراکز آموزشی ، بیمارستانها ، هتل ها و مغازه ها و مراکز خرید و یا تلوزیون اتاق کودک و نشیمن وارد شده اما در این مقاله روی سایز متوسط ۴۹ و ۵۵ تکیه شده در حالیکه خجم وسیعی از فروش گلد ایران روی سایز ۴۳ است و از نظر کیفیت و امکانات تلوزیون ۴۳LJ5100GI تفاوتی با اندازه ۴۹ اینچ آن ندارد فقط اندازه صفحه آن کوچکتر و مصرف برق کمتری دارد .

نظر دهید