۱۱ آذر ۱۳۹۷

چرا باید انتخاب شما تلویزیون webOS ال‌جی باشد؟

همان طور که می‌دانید webOS عاری از هر گونه پیچیدگی‌ و دشواری‌‌های فناوری پیشرفته است و شما می‌توانید از تلویزیون هوشمند، همان طور که باید، لذت ببرید.

این پلت‌فرم برای بیشتر کردن راحتی کاربر و تحت مفاهیم تغییر ساده، جست‌وجو و اتصال ساده طراحی شده است. در این مطلب، می‌خواهیم درکی کلی از تلویزیون هوشمند ال‌جی با webOS داشته باشیم:

سوال اول: تغییر بین سرویس‌های هوشمند چقدر ساده است؟

پاسخ این سؤال خیلی ساده و روشن است: خیلی!

تلویزیون هوشمند ال‌جی که به webOS مجهز است پاسخ ساده و مستقیم از طریق برنامه لانچر ارائه می‌دهد.

اول از همه، برنامه لانچر بسیار راحت است و به شما امکان می‌دهد هنگامی که در حال تماشای برنامه مورد علاقه خود هستید، به سادگی بین چندین محتوا و سرویس تغییر حالت دهید. لانچر تغییر بین پخش تلویزیون و برنامه‌های کاربردی مورد علاقه و ادامه چیزی که تماشا می‌کردید را از همان جایی که آنها را رها کردید، بدون بازگشت به صفحه اصلی، ممکن می‌سازد.

با یک کلیک ساده روی کلید خانه یا Home، شما می‌توانید محتوا، برنامه‌های کاربردی و قابلیت‌ها را از برنامه لانچر در پایین صفحه انتخاب کنید.

این کار به شما امکان می‌دهد تا بین برنامه‌های پخش‌شده عقب و جلو بروید و هر بار، محتوا را بین برنامه‌های زنده تلویزیون با دسترسی به منوی اصلی برای پیمایش انتخاب کنید. اکنون شما مجبور نخواهید بود هنگام جست‌وجوی یک برنامه، صحنه‌ای از یک برنامه را از دست بدهید.

سوال دوم: تغییر بین کانال‌ها و محتوا چقدر ساده است؟

اگر چرخ پیمایش روی کنترل جادویی ال‌جی Magic Remote را فشار دهید، آیکون Live Menu را خواهید دید که بالای صفحه ظاهر می‌شود. فقط کافیست روی آن کلیک کنید. نوع جدیدی از رابط کاربری مرور کانال‌ها، Live Menu، محیط اجرایی ساده‌تر و ملموس‌تری فراهم می‌کند. با جست‌وجو در Live Menu  محتوا را به صورت آیکون‌های کوچکی می‌بینید و عمل جست‌وجو ساده و راحت می‌شود.

منوی Live از ۴ بخش تشکیل شده است. این بخش‌ها عبارت‌اند از: Recommended (برنامه‌های پیشنهادی)، Channels (کانال‌ها)، Search (جست‌وجو) و Recorded (برنامه‌های ضبط شده). کارایی هر کدام از بخش‌ها از نامشان پیداست.

اول از همه، بخش Recommended پرطرفدارترین محتوا را در لحظه نمایش می‌دهد؛ چه در برنامه‌های زنده باشد و چه در نمایش‌های تلویزیونی آینده و یا ویدئوهای درخواستی.

بخش دوم، بخش Channels است. در این بخش چیزهایی را پیدا می‌کنید که می‌خواهید تماشا کنید، چه در برنامه‌های زنده باشد یا برنامه‌های زمان‌بندی‌شده در آینده.

بخش سوم، بخش Search است که به شما کمک می‌کند برنامه‌های زنده یا فیلم را تماشا کنید.

بخش آخر هم بخش Recorded است که به شما امکان می‌دهد محتوایی که در ماشین زمان (Time Machine) ضبط شده است تماشا کنید. باور نمی‌کنید چقدر ساده است؟ ما کاری می‌کنیم که باور کنید. 

۲ نظر

حسين ۱۱ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

در حال حاضر از نظر سهولت در استفاده و محیط کاربر پسند WEB OS بهترین سیستم عامل تلوزیونی دنیا محسوب می گردد در حال حاضر عدم سازگاری اپلیکیشن های برخی از سرویس دهنده های پخش فیلم و سریال اینترنتی ایرانی و نیز کمبود محتوا بخصوص محتوای فارسی برای این سیستم عامل محبوب مشهود است که امیدواریم با تلاش همکاران ال جی در گلد ایران این مشکلات مرتفع گردد

محمد انوری ۱۲ آذر ۱۳۹۷ پاسخ

ازنظر سادگی فوق العادس اما ازنظر کانکت وارتبط با دیگر گجت ها به نظرم تایزن سامسونگ بهتر عمل میکنه امیدوارم در وب اوس۴ ال جی این موضوع از سامسونگ پیشی بگیره

نظر دهید