۱۱ آذر ۱۳۹۷

گزارش سفر تحقیقاتی پروژه ال‌جی چلنجر: یازدهمین روز از سفر گروه 352 به انگلستان

گروه ۳۵۲ یکی دیگر از ۵ گروه برتر ال‌جی چلنجر است که به دلیل وجود نرخ بالای بیکاری در ایران نسبت به کشورهای پیشرفته تصمیم گرفت در زمینه تأثیر شتاب‌دهی به استارتاپ‌ها در جامعه و تأثیر آن بر اقتصاد کشور به انگلستان سفر کند و پروژه تحقیقاتی خود را به سرانجام برساند.

آنچه در ادامه می‌خوانید گزارش یازدهمین روز از سفر تحقیقاتی این گروه در شهر لندن، پایتخت انگلستان، است.

گزارش روز یازدهم؛ 28 سپتامبر

بازدید از دانشگاه لیورپول

گزارش کلی جلسه: این جلسه به میزبانی واحد تحقیقات بین المللی دانشگاه لیورپول برگزار شد که در این دیدار با خانم Christiane Bateman به عنوان نماینده و مدیر این بخش جلسه ای داشتیم.

توضیحات

در چشم انداز 2026 دانشگاه لیورپول آمده است که این دانشگاه باید با سرمایه گذاری و همکاری با شرکت های معتبر جهانی فعال در زمینه های فناوری، بیوتکنولوژی و هوش مصنوعی بتواند به پیشرفته ترین دانشگاه صنعتی شمال انگلستان تبدیل شود. به همین منظور این دانشگاه شروع به همکاری با شرکت های بزرگ به منظور ساخت مرکزهای نوآوری کم نظیر در دنیا کرده است. در ادامه، بخش های جدید نوآفرینانه‌ی دانشگاه لیورپول را بررسی خواهیم کرد.

7ca1917c-76bf-44cd-a8f9-09ef2cb4a021

Materials Innovation Factory

مأموریت: شتابدهی به کشف مواد جدید با رویکرد فراهم آوردن بستری برای همکاری مستمر میان صنعت و دانشگاه با بهره گیری از فناوری هایی نظیر روبات‌ها، هوش مصنوعی و ابررایانه ها.

این مرکز با سرمایه گذاری مستقیم شرکت Unilever و دانشگاه لیورپول ایجاد شده است. Unilever با استفاده از قدرت صنعتی خود، قادر خواهد بود مهمترین چالش های پیش روی متخصصان مواد را با دانشگاه و محققان مرتبط کند و بتواند پروژه های تحقیقاتی را تجاری سازی کند.

915702cb-c839-4df3-984a-696d42bf6a74

Sensor City

مأموریت: ارائه خدمات به کسب و کار های نوپا و کارآفرینان از جمله فراهم کردن فضا، ارائه مشاوره های تخصصی و فنی، پشتیبانی از طرح های کسب و کار و فراهم کردن بستری برای ارتباط مستمر با شرکت های فعال این حوزه در جهان به منظور همکاری، توسعه و سرمایه گذاری در طرح های نوپا حوزه Sensor در جهان

سرمایه گذاری در این بخش را بصورت مستقیم اتحادیه اروپا بر عهده گرفته است که پس از Brexit سرمایه گذاری بر روی این بخش با مشکل مواجه شده است.

8ff31a84-b693-40a9-aba5-ccbf8bba3e18

Accelerator

مأموریت: فراهم کردن فضا و پشتیبانی و سرمایه گذاری برای شرکت های فعال در زمینه علوم تجربی با سرمایه گذاری مشترک 25 میلیون پوندی میان Royal Liverpool و Broadgreen University Hospital و  Liverpool school of tropical medicine

شتابدهنده لیورپول به تجاری سازی ایده ها و تحقیقات در زمینه ی علوم تجربی از طریق فراهم کردن بستر ارتباطی مؤثر میان شرکت های بزرگ، سرمایه گذاران، محققان و کارآفرینان کمک می کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید