۱۶ دی ۱۳۹۷

ال‌جی؛ مشتاقانه آماده برای حضور در نمایشگاه CES 2019

نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی یا Consumer Electronics Show (به اختصار CES) برای اولین بار در سال ۱۹۶۷ به عنوان نمایشگاه ابتکارات فناوری برگزار شد و در طول چند سال توانست بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه جهان در عرصه صنعت لوازم الکترونیک شود.

بنابراین، بیش از ۵۰ سال است که برندهای پیشتاز و مدعی در فناوری‌های نوین سعی می‌کنند با محصولات جدید خود جایی در دل این نمایشگاه باز کنند و چشمان منتظر مردم جهان را با دستگاه‌ها و گجت‌هایی آشنا کنند که شاید تا سال قبل می‌توانستند فقط رویای ساخته شدن آنها را داشته باشند اما حالا می‌بینند که همان محصولات رویایی قرار است به زودی وارد بازارهای جهان شوند. انجمن فناوری مشتری یا CTA هر سال این نمایشگاه را با حضور مبتکران، اندیشمندان و پیشگامان تجارت در جهان برگزار می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس نیز یکی از همین برندهای نام‌آور جهانی است که امسال نیز مانند سال‌های گذشته خود را به مرکز همایش‌های لاس‌وگاس امریکا رسانده تا در اولین روزهای سال نوی میلادی فناوری‌های مبتکرانه خود را در معرض عموم مردم، رسانه‌های نامی و معتبر و همین طور کارشناسان مطرح فناوری به نمایش بگذارد.

نمایشگاه CES 2019 امسال از ۸ تا ۱۱ ژانویه برگزار می‌شود. البته، ناگفته نماند که ال‌جی قصد دارد در روز هفتم ژانویه، یعنی فردا و قبل از بازگشایی رسمی نمایشگاه، طی کنفرانس مطبوعاتی خود در تئاتر پارک MGM لاس‌وگاس (واقع ایالت نوادای امریکا) به معرفی و پرده‌برداری از جدیدترین نوآوری‌های خود در زمینه لوازم خانگی، محصولات سرگرمی خانگی و آی.تی بپردازد.

LG-Electronics-CTO-Portrait
رییس و مدیر ارشد فناوری شرکت ال‌جی الکترونیکس، دکتر آی.پی پارک، قبل از بازگشایی نمایشگاه در حضور اصحاب رسانه‌‌های معتبر جهان به ایراد خطابه در کنفرانس مطبوعاتی خود خواهد پرداخت و از محصولات جدید و سیاست‌های جدید ال‌جی در تولید و عرضه محصولات سخن می‌گوید.

درب‌های نمایشگاه برای حضور عامه مردم و بازدیدکنندگان مدعو در روز هشتم ژانویه بازخواهد شد و همه می‌توانند با حضور در این رخداد عظیم در عرصه فناوری با محصولات جدید و پیشرفت‌های باورنکردنی فناوری امسال آشنا شوند. امسال غرفه ال‌جی در سالن مرکزی شماره ۱۱۱۰۰ با طراحی ویژه بی‌صبرانه در انتظار بازدید شرکت‌کنندگان است تا به آنها خوشامد می‌گوید.

از آن چه تا کنون طبق وب‌سایت رسمی و جهانی ال‌جی منتشر شده و ما در وبلاگ ال‌جی به آنها پرداخته‌ایم می‌توان دریافت که ال‌جی مجدانه وارد دنیای هوش مصنوعی شده است و سعی دارد محصولات ممتاز و پیشرفته خود در تمامی بخش‌های تجاری را به پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ AI مجهز کند.

CES2019-Innovation-awards_Best-of-Innovation

انجمن فناوری مشتری (CTA) ال‌جی الکترونیکس را به دلیل داشتن نوآوری‌های چشمگیر و پیشرفته در زمینه فناوری و طراحی شایسته دریافت جوایز ابتکار CES 2019 دانست که در میان این جوایز عنوان “بهترین نوآوری” نیز چشمک می‌زند. تلفن‌های هوشمند پرچمدار، دستگاه‌های پوشیدنی، تلویزیون OLED، ساندبار و لوازم خانگی ال‌جی نیز چندین افتخار را از آن خود کرده‌‌اند.

این هفتمین سال متوالی است که تلفن‌های هوشمند و پرچمدار ال‌جی، تلویزیون OLED ال‌جی و لوازم خانگی ال‌جی همه جوایز ابتکار CES را کسب کرده‌اند؛ جوایز CES منبع معتبر و رسمی صنعت برای شناخت مبتکرانه‌ترین محصولاتی است که در نمایشگاه سالانه فناوری مشتری عرضه می‌شوند. ال‌جی بالاترین جایزه افتخارآمیز CTA، یعنی جایزه عنوان بهترین نوآوری CES، را برای تلفن هوشمند V40 ThinQ و ساندبار جدید و مبتکرانه ال‌جی کسب خواهد کرد.

در صدر فهرست برندگان جوایز متعدد نوآوری در CES، نام تلفن هوشمند V40 ThinQ، G7 ThinQ  و  Watch W7خودنمایی می‌کند. سایر محصولات ال‌جی که برنده جایزه نوآوری از CES 2019 شده‌اند ماشین‌های لباسشویی جدید و پیشرفته، تلویزیون‌های پیشرفته، سیستم‌های صوتی، کامپیوترها و محصولات دیگری هستند که در CES 2019 معرفی می‌شوند.

فهرست کامل جوایز نوآوری CES 2019 ال‌جی، شامل محصول دیگری که برنده عنوان بهترین ابتکار شده است، همزمان با کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در CES، در روز هفتم ژانویه ۲۰۱۹، در لاس وگاس اعلام خواهد شد.

آن دسته از کاربرانی که امکان حضور در نمایشگاه CES 2019 را نداشته و تمایل دارند مراسم معرفی محصولات جدید ال‌جی در کنفرانس مطبوعاتی را به صورت زنده تماشا کنند می‌توانند به لینک یوتیوب، که با آغاز کنفرانس فعال می‌شود، مراجعه نمایند.

در روزهای آتی، منتظر پوشش خبری وبلاگ ال‌جی از حضور ال‌جی در نمایشگاه CES 2019  باشید تا با محصولات جدید این برند پیشگام در عرضه فناوری آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید