۲۲ دی ۱۳۹۷

تماشای آبشار OLED ال‌جی در نمایشگاه CES 2019

سازه OLED خیره‌کننده و غوطه‌ورکننده‌ای از نمایشگرهای منعطف ال‌جی الکترونیکس بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2019 را شگفت‌زده کرد.

نمایشگر آبشار OLED ال‌جی (LG OLED Fall) از ۲۶۰ صفحه‌نمایش تبلیغاتی و دیجیتال OLED در حالت‌های مقعر و محدب تشکیل شده است و تجربه شاهکاری از‌ تصاویر شگفت‌انگیز و طبیعی را برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه میسر کرد.

سازه آبشار حیرت‌آور OLED ال‌جی در غرفه ال‌جی، در مجاورت ورودی اصلی مرکز همایش لاس‌وگاس، را ۷۶ نمایشگر OLED مقعر، ۷۲ نمایشگر OLED محدب و ۱۱۲ نمایشگر OLED مسطح در ابعاد ۵۵ اینچ شکل داد. آبشار OLED ال‌جی، که ردپای سنت دره مواج OLED Canyon در نمایشگاه CES 2018 و تونل OLED ال‌جی در CES 2017 را دنبال می‌کند، یکی از عجایب و دیدنی‌های نمایشگاه CES امسال به شمار می‌رفت.

LG-OLED-Falls-06

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES با مشاهده آبشار OLED ال‌جی با ارتفاع ۶ متر و عرض ۲۰ متر، که تصاویری رویایی از انحنای بیابان، آبشار، اقیانوس و نور را به نمایش می‌گذارد، دهانشان از تعجب باز ماننده بود. تجربه ویدیوی باورنکردنی با فناوری صدای پیشرفته، غوطه‌ورکننده و بسیار باکیفیت بیشتر هم می‌شد؛ یعنی همان صدا و تصویر تلویزیون‌های ‌OLED ال‌جی که سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهند شد.

۱ نظر

حسين ۲۲ دی ۱۳۹۷ پاسخ

برخلاف محدودیت های فناوری IPS در تولید صفحات نمایش منعطف و معقر بدلیل عدم نیاز فناوری oled به نور پس زمینه و امکان تولید نمایشگرهای فوق باریک و منعطف امکان تولید تلوزیونهای لول شونده ، نمایشگرهای تاشو و صفحه نمایش های مواج با این فناوری بسیار بالاست و سازه آبشارمواج OLED در نمایشگاه CES2019 تجلی این قابلیت است نمونه کوچکتر صفحه نمایش محدب مقعر ال جی در نمایشگاه چارسو در تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و حافظ نصب شده است . امکان نماسش دو تصویر متفاوت در دو سمت این گونه نمایشگرها از طریق اتصال دو نمایشگر جداگانه از مهمترین قابلیت های این فناوری می باشد .

نظر دهید