۱۶ دی ۱۳۹۷

روبات‌های کلویی ال‌جی؛ همراستا با محصولات برند هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی

ال‌جی فناوری‌های روبات پیشرفته خود را در لاس وگاس به نمایش گذاشت تا ابتکاراتش در زمینه اینترنت اشیا را به جهانیان نشان دهد.

مجموعه محصولات روباتیک ال‌جی با استفاده از قدرت پردازش تحلیلی نیرومند قادر خواهند بود در محیط‌های پیچیده پیمایش کرده و کاربردی‌ترین و مؤثرترین مسیرها برای انجام وظایف را کشف کند تا زندگی مردم در تمامی ابعاد ساده‌تر شود.

به گفته ال‌جی، بخش لوازم خانگی در حال آماده شدن برای ورود به صنعت روباتیک است و هدف از آن تولید محصولاتی است که با لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین‌های ظرفشویی و لباسشویی و دستگاه‌های تهویه مطبوع از نزدیک کار کند.

LG-CLOI-suibot-02

جو سئونگ-جین، رئیس بخش لوازم خانگی ال‌جی، گفت: «ما با جدیتِ تمام خود را برای سرمایه‌گذاری در خانه هوشمند، روبات‌ها و تجهیزات اصلی آماده می‌کنیم و قابلیت‌های تجاری لوازم خانگی خود را تقویت می‍‌نماییم.»

پیشرفت در زمینه‌هایی مانند هوش مصنوعی و ارتباطات بی‌سیم امکان تولید دستگاه‌های پیچیده‌ای را فراهم می‌کند که می‌‌توانند با یکدیگر از طریق اینترنت صحبت کنند و وظایف پیچیده‌تر را انجام دهند.

کشورهای سراسر دنیا در حال سرمایه‌گذاری سنگین در زمینه روباتیک هستند و امید دارند صنعت جدیدی ایجاد کنند یا به واسطه معرفی دستگاه‌هایی که می‌توانند مانند آشپز، مستخدم یا کارگر به ما انسان‌ها خدمت کنند بر مشکلات اجتماعی-اقتصادی مانند نرخ پایین زاد و ولد یا افزایش میانگین سنی جمعیت فائق آیند.

2gsjgna1uruvUuS7ndh9YqVwYGPLVszbFLwwpAYXZ5kYy5V4kDWD9hqc91CrXDVYUQUudMjwUoAX8o7Gpuc53BitRJzw2HiWtERB8WwVXfDdmQdxhC

روبات‌های کلویی ال‌جی (CLOi) همراستا با محصولات ThinQ که برند هوش مصنوعی برای لوازم الکترونیک و لوازم خانگی ال‌جی است تولید شده‌اند. کلویی، برند خاص ال‌جی، برای ارائه تعاملات حسی و آسایش خلاقانه به مشتریان با بهره‌مندی از فناوری هوش مصنوعی طراحی شده است.

تمام قسمت‌های برند جدید کلویی (CLOi) که مخصوص روبات‌های ال‌جی، یعنی روبات خدمتکار، ربات باربر و روبات سبد خرید، است همان رد پای روبات فرودگاه و روبات نظافت‌چی فرودگاه را دنبال می‌کند که به تازگی مرحله آزمون و خطا در فرودگاه بین‌المللی اینچئون کره جنوبی را به پایان رسانده‌اند. روبات چمن‌زن و هاب روبات دوست‌داشتنی و مهربان که اخیراً در حال انجام دوره آزمایشی خود در یکی از بزرگترین مؤسسات مالی کره بودند تا به مشتریان خدمات و اطلاعات در شب بانکی ارائه دهند نیز به خانواده کلویی روبات‌های ال‌جی پیوستند.

dims

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید