۰۳ دی ۱۳۹۷

استیکرهای واقعیت مجازی جدید با تم تعطیلات کریسمس برای ال‌جی ‌V40 ThinQ

ال‌جی ‌V40 ThinQ به استیکرهای واقعیت مجازی جدید با تم تعطیلات کریسمس برای سرگرمی در ایام جشن سال نوی میلادی مجهز شد.

این روزها همه جای دنیا فصل جشن و شادی و تعطیلات کریسمس است. چه چیزی می‌تواند از خلق عکس‌های بامزه و ثبت لحظات خاطره‌انگیز عید لذت‌بخش‌تر و نشاط‌آورتر باشد؟ ال‌جی به مناسبت فرا رسیدن فصل تعطیلات یک مجموعه ۱۰ تایی از استیکر واقعیت مجازی با تم تعطیلات کریسمس را برای‌ ‌V40 ThinQ معرفی کرده است.

AR-Sticker-02

استکیرهای خنده‌دار جدید را می‌توان از طریق برنامه کاربردی و اختصاصی ال‌جی با نام LG SmartWorld دانلود کرد و عکس‌های آن را با موضوع جشن به عکس‌های کاربر افزود تا بتوان با این تلفن هوشمند و خارق‌العاده ال‌جی تصاویری با حال و هوای کریسمس داشت.

AR-Sticker-03

ال‌جی V40 ThinQ نه تنها ۵ دوربین شگفت‌انگیز دارد بلکه این دوربین آپدیت شده و اکنون امکانات بسیار جالب و حیرت‌انگیزی مانند Cine Shot، Backdrop، 3D Light Effect، Makeup Pro و My Avatar دارد. کاربران می‌توانند به راحتی تصاویر واضح و شفافی را ثبت کنند، سلیقه خاص خود را از طریق این امکانات سرگرم‌کننده و جالب در عکس‌هایشان بگنجانند و در نهایت با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند.

AR-Sticker-04

حالا بروید و با استیکرهای جدید واقعیت مجازی ال‌جی در ایام کریسمس خوش بگذرانید.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۲ نظر

Ebrahimi ۵ دی ۱۳۹۷ پاسخ

ببینم چه فایده داره اینارو اینجا میزاری اخه. این گوشی اومده ایران که شمااین خبرا میزارید انگاری حواست نیست این وبلاگ واسه ایرانه

ال جی ۵ دی ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

هدف ما اطلاع رسانی در مورد تمامی اخبار و محصولات ال‌جی است.

با تشکر از توجه شما.

نظر دهید