۰۹ دی ۱۳۹۷

ال‌جی استایلر؛ محصولی ایده‌آل برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن لباس‌ها در زمستان

زمستان آمد! فصل خیس باران و برف… با یک باران و برف ساده کل لباس خیس می‌شود و یا به خاطر گرم بودن بعضی محیط‌ها و لباس‌های زیادی که پوشیده‌ایم، سریع بوی عرق می‌گیرد. سرماخوردگی و دیگر موارد هم بماند. تنها کافی است یک نفر روی لباس ما عطسه کند تا آن را آلوده کرده و امکان انتقال بیماری به محیط خانواده را ممکن کند.

همه این موارد دست به دست یکدیگر می‌دهند تا ما یکسره سراغ لباسشویی رفته و لباسمان را برای چیزهای جزئی مثل بو، آلودگی و چروک بشوییم و به بافت آن در دراز مدت آسیب بزنیم. از طرفی وقت‌گیر بودن و فرآیند خسته‌کننده اتوکشی و خشک کردن هم به نوبه خود می‌توانند کاملا یک روز ما را هدر داده و نگذارند در خانه از این زمستان زیبا لذت ببریم.

شرکت ال‌جی برای برطرف کردن مشکلاتی مثل بو، چروک و خیس شدن لباس، در کمترین زمان ممکن، دستگاه مراقبت از لباس ال‌جی Styler را معرفی کرده است. برای استفاده از این سیستم، کافی است لباس خود را در این محصول مراقبت از لباس قرار دهید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از Styler عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و آویز متحرک با ملایمت لباس را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود، آلودگی ها از لباس زدوده شودو به علاوه بوی بد لباس نیز از بین برود. این سیستم یک راهکار آسان برای مرتب نگهداشتن لباس به صورت روزانه و بدون نیاز به خشک‌شویی است. روشی که کمک می‌کند همیشه خوش‌پوش باشید.

3307d110-ac02-48f4-a9aa-da25525bbb9d

دلایل محبوبیت روزافزون ال‌جی استایلر  بسیار زیاد است. کاربری راحت و کاربردی بودنش باعث شد تا به عنوان یکی از لوازم‌خانگی ضروری به مشتریان سراسر دنیا معرفی شود. استایلر ترکیبی از سه فناوری‌ اصلی در محصولات خانگی ال‌جی است: فناوری بخار در ماشین لباسشویی، فناوری کنترل دما در یخچال و فناوری پیشرفته کنترل جریان هوا. این فناوری‌ها راهکاری جدید و انقلابی برای مراقبت از لباس خلق کردند که نیازهای جدید مشتریان امروزی را برطرف می‌کند.

تمام این فناوری ها در قالب برنامه های کاربری آسان که از تکنولوژی اینترنت اشیاء بهره میبرد، امکان کنترل از راه دور دستگاه ، از طریق اپلیکیشن SmartThinQ که  در بستر اینترنت جهت دانلود موجود است را  فراهم کرده.  قابلیت های منحصر به فرد ال‌جی استایلر  باعث محبوبیت زیاد آن شده است. قابلیت ترمیم خط اتوی شلوار یا Easy Pants Crease Care چین و چروک  شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های معمول پشت  و روی زانو و دیگر مناطق را به طرز چشمگیری کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی آویز متحرک Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با بخار ملایم صاف کند. فناوری بخار TrueSteam ال‌جی از تکنولوژی بخار واقعی استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از ۹۹٫۹ درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و قابلیت خوشبوکننده، لباس را معطر و خوشبو می‌‌کند.

db7fb1bf-f4ab-4e9d-a1ca-432f567550ca

این محصول می‌تواند از طیف متنوع و وسیعی از لباس‌ها و دیگر محصولات پارچه‌ای به صورت روزانه مراقبت کند. بخصوص لباس‌هایی که نیاز به مراقبت بیشتر دارند و بافت آنها حساس‌تر از دیگر لباس‌ها است. مواردی مثل لباس‌ زیر، لباس‌هایی با پارچه‌های خاص مثل ابریشم، لباس بچه و حتی اسباب‌بازی‌های پلاستیکی و پارچه‌ای. از طرفی این محصول با دارا بودن تکنولوژی اینترنت اشیاء و اتصال به سیستم وای‌فای می‌تواند به راحتی به سیستم هوشمند خانه و موبایل شما متصل شده و از راه دور به راحتی کنترل شود. به این وسیله دیگر نیازی نیست تا یکسره پیش محصول باشید و می توانید از راه دور عملکردهای آن را مدیریت و کنترل کنید.

ال‌جی با عرضه استایلر امیدوار است دیدگاه مشتریان نسبت به حفظ و مراقبت از لباس را تغییر دهد. در حالی که نگه‌داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند سخت و مداوم اتوکشی و چروک زدایی بود، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان وقت بیشتری برای لذت بردن از زمان آزاد بعد از کار دارند و هنوز هم می‌توانند صبح روز بعد تمیز و مرتب باشند. ال‌جی استایلر با گسترش ویژگی‌های متنوع مراقبت از لباس برای افراد پرمشغله، درحال تبدیل شدن به محصولی ضروری برای مصارف روزانه  در  خانه و محل کار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید