۰۲ دی ۱۳۹۷

ال‌جی V40 ThinQ؛ اولین تلفن هوشمند با قدرت صدای شرکت مریدین

ال‌جی همیشه کیفیت بالا و وضوح صدای تلفن‌های هوشمندش را در الویت قرار می‌دهد و ال‌جی V40 ThinQ نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این تلفن هوشمند پرچمدار اولین تلفن همراه ال‌جی است که صدای Audio Tuned by Meridian (صدا با قدرت فناوری شرکت مریدین) را با خود به همراه دارد. مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ Hi-Fi Quad DAC با ۳۲ بیت صدایی متعادل تولید می‌کند که به کیفیت صدای اصلی بسیار نزدیک است.

آنهایی که با نام شرکت مریدین آئودیو آشنایی ندارند خوب است بدانند این شرکت انگلیسی با قدمت ۴۱ ساله در صنعت صدا فعالیت دارد و مهارت این شرکت در زمینه ارائه صدای باکیفیت شهره جهان است. وقتی ال‌جی در پایان سال ۲۰۱۷ همکاری خود را با این شرکت اعلام کرد، برنامه آنها تمرکز بر تولید محصولات صوتی ال‌جی مانند بلندگوی بی‌سیم ایکس بوم (XBOOM) و سیستم‌های بلندگوی خطی و سینمای خانگی بوده است. همکاری ساده و بی عیب و نقص منجر به مشغول شدن بیشتر شرکت مریدین در ارائه محصولاتی نظیر ال‌جی V40 ThinQ شد؛ یعنی اولین تلفن هوشمندی که صدای آن مستقیما با همکاری مریدین تولید شده است.

V40-ThinQ-Sound-05-e1544601233372

بلندگوی بوم باکس که قبلاً در تلفن هوشمند G7 ThinQ معرفی شده است دو برابر صدای بم قدرتمندتری نسبت به بلندگوهای متداول دارد زیرا از فضای داخل گوشی به عنوان تالار رزونانس بهره می‌برد. وقتی گوشی ال‌جی V40 ThinQ روی یک سطح چوبی یا جعبه خالی گذاشته شود مانند یک ووفر عمل کرده و صدای بم یا باس را با قدرت بیشتری منتشر می‌کند.

اکثر کاربران گوشی‌های همراه اعلام کرده‌اند که تمایل دارند جک هدفون ۳٫۵ میلی متری در طراحی گوشی‌های همراه حفظ شود. ال جی هم این قابلیت را در پرچمدار V40 ThinQ حفظ کرده است و انتظار می‌رود تا چند نسل آینده هم شاهد تعبیه جک هدفون ۳٫۵ میلی متری در پرچمداران این سازنده باشیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید