۰۶ دی ۱۳۹۷

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی در نمایشگاه CES 2019

مجموعه جدید از بلندگوهای خطی ال‌جی، که برنده جایزه بهترین نوآوری از نمایشگاه CES 2019 شده‌اند، بهترین عملکرد و قابلیت‌های هوشمند را در خود گنجانده و صدای سینمای خانگی را به استاندارد بالاتری ارتقا می‌دهند.

ال‌جی الکترونیکس قرار است در نمایشگاه CES 2019 با پرده‌برداری از جدیدترین بلندگوهای خطی خود بار دیگر علاقه‌مندان به سینمای خانگی را شگفت‌زده کند.

بلندگوهای خطی یا ساندبارهای جدید ال‌جی کیفیت صدای بی‌نظیری را از طریق همکاری با شرکت مریدین آئودیو (Meridian Audio)، شرکت پیشگام در صنعت صدای باکیفیت، به همراه امکانات هوشمند و طراحی شیک و مدرن ارائه می‌دهند. مجموعه ۲۰۱۹ از بلندگوهای خطی ال‌جی با انتشار صدای قدرتمند و چندبعدی تمامی گوشه‌ و کنارهای اتاق را از صدا پر کرده و علاوه بر این، به هوش مصنوعی مجهز نیز شده‌اند. این بلندگوهای خطی که تجربه کاربری غوطه‌ورکننده و هیجان‌انگیزی را خلق می‌کنند، دو جایزه نوآوری از CES 2019 (برای مدل‌های SL9YG و SL10YG) دریافت کرده‌ و در بخش رقابتی خود صدرنشین شدند تا جایزه پرافتخار بهترین نوآوری را به خانه ببرند.

LG SL9YG Soundbar 002

ال‌جی از طریق همکاری نزدیک با شرکت مریدین به بهبود کیفیت صدا در مجموعه محصولات خود می‌افزاید تا فناوری انقلابی خود را به سه مدل ساندبار امسال (مدل‌های SL10YG ،SL9YG و SL8YG) گسترش دهد. فناوری Bass & Space  شرکت مریدین کیفیت صدا را بهتر کرده و صدایی توانمند، قوی و بدون افت کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهد. این فناوری به همراه فناوری دیگری به نام Image Elevation برای افزایش کیفیت صداو انتشار صدایی زنده و واقعی طراحی شده‌اند و تجربه صدای سینمایی قدرتمند و فراگیر را به شکلی میسر می‌کنند که هیچ دستگاهی در این رده از عهده آن برنیامده است.

LG SL9YG Soundbar 005

فناوری Upmix شرکت مریدین با توانایی ترکیب صدای دوکاناله به چندکانال مجزا بدون ایجاد اعوجاج ضمن حفظ تعادل آهنگ صدا غوطه‌ور شدن در صدا را از طریق بهبود میدان صدا افزایش می‌دهد و وضوح صدا و ادوات صوتی را بیشتر می‌کند. تجربه کاربری ممتاز با این پیشرفت‌های چشمگیر و انحصاری با مجموعه محصولات ۲۰۱۹ ال‌جی بهتر هم می‌شود.

LG SL10YG Soundbar 001

ساندبارهای پیشرفته ال‌جی در مدل‌های SL10 ،SL9 و SL8 از دو فناوری تحسین‌شده Dolby Atmos و DTS:X پشتیبانی کرده و کاربران می‌توانند از صدای فراگیر واقعی و باورنکردنی نفس‌گیری لذت ببرند که به نظر می‌رسد از چندین سو و عمق مخاطبان را احاطه می‌کند. الگوریتم پردازش پیشرفته صدا در این بلندگوهای خطی ممتاز ال‌جی می‌تواند فرمت‌های متداول صوتی را ارتقا داده و خروجی صدا را چیزی شبیه به صدای استودیو منتشر کند. برای بهره‌مندی از کیفیت صدای خیلی بالاتر که جزییات بیشتری هم دارد کاربران می‌توانند کیت بلندگوی بی‌سیم پشت (Wireless Rear Speaker Kit) را بیافزایند تا تجربه سینمایی‌تری کسب کنند.

LG SL10YG Soundbar 002

بلندگوهای خطی جدید ال‌جی علاوه بر کیفیت صدای برتر و قدرتمندتری که وضوح بالایی دارد از قابلیت‌های هوشمند هوش مصنوعی و تشخیص صدای با دستیار صوتی گوگل برخوردار هستند. کاربران می‌توانند بلندگوهای خطی ال‌جی را با گفتن جملات Hey Google, increase the volume (هی گوگل، صدا رو بلند کن) یا Hey Google, what artist is playing? (هی گوگل، خواننده آهنگ کیست؟) کنترل کنند و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند. با کمک سازگاری با دستگاه‌های هوشمند مجهز به دستیار گوگل کنترل این دستگاه‌های متصل نیز از طریق فرمان‌های صوتی کاربر ممکن می‌شود. مثلا می‌توانید به بلندگوی خطی خود بگویید Hey Google, ask LG to turn on the air purifier (هی گوگل، به ال‌جی بگو دستگاه تصفیه هوا را روشن کند) تا بدون این که از روی کاناپه تکان بخورید و بلند شوید، ساندبار ال‌جی شما هر کاری که دستور داده‌اید را برایتان انجام دهد.

LG SL9YG Soundbar 006

ساندبارهای ۲۰۱۹ ال‌جی طراحی مدرن و کمینه‌گرایی دارد که کاملا با سبک شیک تلویزیون‌های‌ OLED ال‌جی متناسب هستند و در زمانی که زیر تلویزیون‌های نسل جدید قرار می‌گیرند زیبایی یکپارچه‌ای را به نمایش می‌گذارند. عمق بلندگوی خطی SL9 ال‌جی ۵۷ میلی‌متر است و هنگامی که روی دیوار نصب می‌شود ظاهر زیبا، تمیز و مرتبی را در عین حفظ فضا ایجاد می‌کند. حسگر ژیروسکوپ در این محصول وضعیت قرار گرفتن آن روی دیوار یا سطح صاف را می‌سنجد و متعادل می‌کند تا بهترین کیفیت صدا را از جهات مختلف به گوش شنونده برساند. بلندگوی SL9 ال‌جی با طراحی متمایز خود جایزه پرافتخار Best of Innovation (بهترین نوآوری) را از نمایشگاه CES 2019 به خود اختصاص داده است.

۱ نظر

Matin ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ پاسخ

سلام برای من هیچ بروز رسانی نیومده کمک کنید الان اندرویدم ۵

نظر دهید