۰۹ دی ۱۳۹۷

تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی پردازنده و هوش مصنوعی دارند!

فناوری ThinQ با بهره‌گیری از پلت فرم هوشمند و باز اختصاصی ال‌جی و چندین سرویس هوش مصنوعی از جانب شرکای دیگر امکان گنجاندن صدها فرمان صوتی را میسر می‌کند.

مشتریان با تعبیه شدن هوش مصنوعی در تلویزیون‌های ال‌جی می‌توانند به طور مستقیم با کنترل از راه دور صحبت کنند تا از امکاناتی همراه با آسایش با کمک فناوری دستیار صوتی پیشرفته امروزی بهره‌مند شوند. تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی به عنوان مرکز سرگرمی در خانه هوشمند نیز به کار می‌روند و دسترسی به لوازم خانه هوشمند مانند جاروی روباتیک، دستگاه‌های تهویه هوا، تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که می‌توانند از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل شوند را امکان‌پذیر می‌کند.

ThinQ-AI_Weather_Do-I-need-a-Jacket-1024x576-e1526182724563

پردازنده آلفا ۹ ( α۹ ) به جدیدترین تلویزیون‌های OLED ال‌جی که در بازار پیشگام هستند نیرو می‌دهد و بینندگان می‌توانند شاهد بهبودها و پیشرفت‌ها در چیزی باشند که گفته می‌شود بهترین کیفیت تصویر را در تلویزیون‌های امروز دارد. تلویزیون‌های نانوسل SUPER UHD ال‌جی از نوردهی پشت Full-Array Local Dimming یا FALD (آرایش کامل کاهش نور موضعی) بهره می‌برند تا سیاهی عمیق‌تر و رنگ‌های بهتری ایجاد کنند و جزییات سایه‌ها برای ارائه تصاویر زنده و طبیعی دقیق‌تر شود.

پردازنده جدید آلفا (α۹) ال‌جی تصاویری  نزدیک به واقعیت و با رنگ‌هایی بسیار غنی تولید کرده و به علاوه ظرافت و عمق بیشتری ایجاد می کندتا تصویر واقعی‌تر شود.

LG-Alpha-9-Intelligent-Processor-22-1024x576-e1526182794743

قابلیت‌های نقشه‌برداری رنگ‌ باعث می‌شوند رنگ‌ تصویر بیشتر از همیشه شبیه محتوای اصلی باشد. الگوریتم بهبود یافته تصحیح رنگ با هفت برابر کردن طیف رنگی باعث می‌شود رنگ‌ها بسیار طبیعی‌تر از قبل به نظر برسند. پردازنده آلفا (α۹) ال‌جی برای نرخ بازسازی تصویر بالا (HFR) طراحی شده است و می‌تواند تصاویر روان‌تر و واضح‌تری با نرخ بازسازی تصویر ۱۲۰ فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد؛ قابلیتی که برای پردازش بهتر تصویر حرکات سریع مثل ورزش و فیلم‌های اکشن بسیار کاربرد دارد. به خاطر این پردازنده جدید، تلویزیون‌های OLED 2018 ال‌جی می‌توانند هر محتوایی را با حداکثر کیفیت به نمایش بگذارند و تجربه بصری جادویی و بی‌نظیری فراهم کنند.

LG-W8-ThinQ-AI2-1024x576-e1526182748615

قابلیت نوآورانه اصلی پردازنده آلفا (α۹) سیستم چهار مرحله‌ای کاهش نویز تصویر است که می‌تواند تا دو برابر تکنیک‌های معمول، وضوح تصویر را بیشتر کند. این الگوریتم باعث می‌شود فرآیند کاهش نویز تصویر بسیار بهتر انجام شده و وضوح تصاویری که در شرایط بدی ثبت شده‌اند بسیار بیشتر می‌شود.​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید