۲۵ دی ۱۳۹۷

تلویزیون‌ OLED E8 ال‌جی با هوش مصنوعی AI ThinQ به بازار آمد

تلویزیون E8، از جدیدترین تلویزیون‌های هوش مصنوعی OLED ال‌جی با طراحی تصویر روی شیشه، در دو اندازه ۶۵ و ۵۵ اینچ (با مدل‌های OLED55E8GI و OLED65E8GI) به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی و گلدیران به فروش می‌رسد.

در سال ۲۰۱۸، شرکت ال‌جی ۱۰ مدل جدید از تلویزیون‌های OLED مجهز به هوش مصنوعی را معرفی کرد که همچنان میراث‌دار فناوری نمایشگر OLED در ابعاد بزرگ هستند. این مدل‌ها شامل W8، G8، C8،E8  و B8 هستند.

با ویژگی‌های بارز تلویزیون پیشرفته  OLED E8 بیشتر آشنا شوید:

01_E8_A_Design_desktop

تصور شناور

ظرافت شیشه با دقت بی‌نظیر فناوری OLED باعث ایجاد تصویری شگفت‌انگیز می‌شود که گویا در هوا معلق است.

02_E8_A_ThinQ_AI_desktop

گوش می‌دهد. فکر می‌کند. پاسخ می‌دهد

اکنون به لطف پردازش طبیعی زبان تلویزیون LG OLED AI (هوش مصنوعی) می‌توانید به آسانی و بدون پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده به خدمات و محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای پاسخ دادن درخواست‌های شما، گوش می‌دهد و فکر می‌کند. ببینید LG OLED AI TV چگونه شیوه‌ی تماشای تلویزیون شما را تغییر داده است.

02_E8_A_Perfect_Black_desktop

مشکی مطلق. کنتراست خیره‌ کننده

نمایش بهترین کنتراست با مشکی مطلق ممکن می‌شود، در نتیجه امکانات بسیار زیادی فراهم می‌شود. این سطح از کنتراست خیره‌کننده باعث افزایش عمق تمام رنگ‌ها، نمایش جزئیات و ویژگی‌های تصاویر شده و تجربه سینمایی را برای شما فراهم می‌آورد.

03_E8_A_Alpha9_desktop

هوش بی‌نظیر، پردازنده هوشمند α9

پردازنده هوشمند α9 – Alpha9 برای LG OLED TV بهینه‌سازی شده است. شفافیت همراه جزئیات بی‌نظیر، رنگ‌های زنده و عمق بیشتر در تمام تصاویر، با پردازنده هوشمند α9 ارائه می‌شود.

04_E8_A_Cinema_HDR_desktop

4K Cinema HDR، ارائه تصاویر مدنظر فیلم‌سازان

4K Cinema HDR ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR، همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد. با ™Dolby Vision و HDR پیشرفته Technicolor و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

*HDR10 Pro و HLG Pro فناوری اختصاصی پردازش تصاویر HDR شرکت ال‌جی است که سیگنال HDR را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت پویا و فریم به فریم پردازش می‌کند.

06_E8_A_Dolby_Atmos_desktop

Dolby Atmos تجربه صدای سینمایی در خانه

LG OLED TV E8 با بلندگوهای 60 وات رو به جلو، تجربه صدایی باکیفیت و بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد. صدای پویای سه‌بعدی Dolby Atmos از شش بلندگو پخش می‌شود. با LG OLED TV E8 به دنیای صدای کاملا متفاوتی قدم بگذارید.

*Dolby Atmos و علامت double-D، علائم تجاری Dolby Laboratories هستند. همچنین Dolby Vision علامت تجاری Dolby Laboratories است.

07_E8_A_Gallery_Mode_desktop

حالت گالری برای غرق شدن در فضای سفر و تعطیلات

حالت گالری عجایب دنیا را به محل زندگی شما می‌آورد. عکس‌های فوق‌العاده همراه با موسیقی هر فصل توسط TripAdvisor به‌‌روز رسانی می‌شوند. برای مشاهده زیبایی‌های هر فصل فقط کافی است اراده کنید.

  • *تصاویر بر اساس استفاده از پایه دیواری است.
  • *فاصله دیوار تا پشت تلویزیون می‌تواند بسته به نوع دیوار و نصب متفاوت باشد.
  • *ممکن است محصول واقعی با تصویر نمایش داده شده تفاوت داشته باشد.

webOS_desktop1

روش‌های ساده برای راحتی شما

قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

  • *رابط گرافیکی webOS با توجه به کشور تفاوت دارد.
  • *دسترسی به خدمات می‌تواند در هر دستگاه متفاوت باشد، ممکن است در بعضی نیازمند عضویت بوده و در محصولات و پلتفرم‌ها تفاوت داشته باشد. اتصال به اینترنت ضروری می‌باشید.
  • *کنترل جادویی در کارتن مدل‌های تلویزیون دارای webOS قرار دارد.
  • *دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.

06_E8_A_Design_desktop

هماهنگی فوق‌العاده با دکور منزل شما

تلویزیونی که باعث مدرن‌تر شدن فضای زندگی شما می‌شود. LG OLED TV باعث افزایش زیبایی طراحی خانه شما می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید