۰۵ دی ۱۳۹۷

حفظ امنیت محتوای تلفن هوشمند در گوشی‌های ال‌جی​ با قفل امنیتی Knock Code

قابلیت Knock Code به کاربران امکان می‌دهد که یک توالی متشکل از چندین ضربه (بین ۲ تا ۸ ضربه) در هر جایی از صفحه گوشی هوشمند خود، با یک دست و راحت و بدون هیچ زحمتی، وارد کنند.

این قابلیت جدید از طریق الگوریتم هوشمند و سخت‌افزار پیشرفته ال‌جی حاصل شده است. در مجموع ۸۶ هزار و ۳۶۷ ترکیب منحصربه‌فرد میسر است.

قابلیت Knock Code با راحتی و امنیت بیشتر، نتیجه فناوری اختصاصی ال‌جی و بیش از ۶ سال مطالعه بر روی عادات کاربران است. این شرکت در حال حاضر بیش از ۱۰ حق امتیاز در مورد Knock Code و KnockON در کره جنوبی به ثبت رسانده است.

اگر به فکر امنیت محتوای تلفن هوشمند ال‌جی خود هستید، از راهکارهای ارائه شده در زیر استفاده کنید تا تلفن خود را از خواب بیدار کنید.

همین پنج- شش سال پیش بود که ال‌جی قابلیت امنیتی Knock Code را عرضه کرد. این قفل امنیتی در تلفن‌های هوشمند و جدید ال‌جی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قفل امنیتی Knock Code به شما امکان می‌دهد یک سری ضربه روی صفحه بزنید که با کمک آنها گوشی بیدار و قفل صفحه با یک راهکار ساده باز شود.

td_mvfe_lg-g2-mini-knock-code_zpsb0694ec3

شما می‌توانید Knock Code را از منوی Lock Screen در Select screen lock ایجاد کنید.

وقتی Knock Code را فعال می‌کنید، یک سری ضربه ۲ تا ۸ تایی در چهار مربع را انتخاب می‌کنید. شما می‌توانید این ضربه‌ها را هر جایی روی در زمان خاموش بودن صفحه بزنید. با صحیح وارد کردن سری ضربه‌ها گوشی شما باز می‌شود.

 علاوه بر این، قابلیت Knock Code به شما امکان می‌دهد با دو ضربه پشت سر هم (نه قفل صفحه) صفحه را بیدار کنید. وقتی دو بار ضربه روی صفحه خانه بزنید گوشی به حالت استراحت می‌رود اما این تنها با لانچر کار می‌کند. خوشبختانه، شما می‌توانید با دو بار ضربه روی نوار وضعیت نیز همین کار را انجام دهید.

نحوه استفاده

 ۱-     وارد تنظیمات شوید

۲-     قفل صفحه (Lock Screen) را انتخاب کنید

۳-     گزینه قفل صفحه Knock Code را انتخاب کنید

۴-     الگوی رمز را وارد کنید

۵-     دوباره رمز را وارد کنید

۶-     کد رمز ایجاد شد

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید