۲۳ دی ۱۳۹۷

خانواده محصولات پیشرفته ال‌جی سیگنچر در نمایشگاه CES 2019

نمایشگاه CES، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی دنیا، امسال از ۸ تا ۱۱ ژانویه ژانویه برگزار شد و بیش از ۴۵۰۰ شرکت از ۱۵۰ کشور دنیا در آن حضور یافتند.

در این نمایشگاه، ال‌جی با نمایش گستره وسیعی از محصولات و طرح‌های مفهومی آینده‌محور در حضور بیش از ‍۱۸۰ هزار نفر بازدیدکننده ناب‌ترین فرصت را برای تقویت دوباره تعهد خود به نوآوری برای زندگی بهتر یافت.

امسال، ال‌جی توانست تلویزیونی را خلق کند که نمایشگرش به طرز جادویی ظاهر و ناپدید می‌شود؛ طراحی نوآورانه‌ و انقلابی جدیدی که به نظر می‌رسد با منطق جور در نیاید. سری R از تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED R  با قابلیت بالا آمدن و لوله شدن از طریق لمس یک کلید توانسته طلوع انقلابی در سرگرمی خانگی و تعریف مجدد فضای تماشای تلویزیون را نشان‌ دهد.

크기변환_LG-SIGNATURE-01-

تلویزیون لوله‌شونده OLED تحولی واقعی در بازی صنعت ایجاد می‌کند و کاربران را از محدود بودن به دیوار خلاص می‌رهاند. بنابراین، آنها آزادی کامل برای چیدمان لوازم را در فضای شخصی خود خواهند داشت و دیگر لازم نیست قسمتی از اتاق به صورت تمام وقت به تماشای تلویزیون اختصاص یابد.

LG-SIGNATURE-03-1-682x1024

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود: حالت نمای کامل (‌Full View)، حالت تماشای خطی (Line View) و حالت نمای صفر یا بسته (Zero View). مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

크기변환_LG-SIGNATURE-02-

مجموعه لوازم خانگی ممتاز و پیشرفته ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) نیز در بخش مخصوص به خود در CES 2019 با مفهوم جوهره ذات با همکاری هنرمند و طراح بریتانیایی، جیسون بروجز، به نمایش گذاشته شدند.

크기변환_LG-SIGNATURE-04-

ال‌جی به محصولات ال‌جی سیگنچر قبلی خود چند عنوان جدید شامل ماشین‌های خشکشویی، بار نوشیدنی و یخچال پایین‌فریزر نیز افزود و این خانواده را بزرگ‌تر کرد.

اینها تنها تعداد اندکی از محصولاتی بودند که ال‌جی این هفته در نمایشگاه CES ارائه کرده است. مجموعه نوآوری‌های آینده‌محور ال‌جی قرار است در سال ۲۰۱۹ زندگی مشتریان را بهتر کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید