۱۱ دی ۱۳۹۷

داستان طراحی کمینه‌گرا و مینیمال در ال‌جی V40 ThinQ

فلسفه نهفته در طراحی ال‌جی V40 ThinQ به عنوان Reveal the Essence, Refine Minimal تجسمی از زیبایی بدون حضور عناصر غیرضروری است. ال‌جی V40 ThinQ با اطمینان از قابلیت‌های پیشرفته خود سبک مدرن و شیک امروزی را بدون فدا کردن راحتی کاربر با صدای بلند و با غرور فریاد می‌زند.

این روزها، به نظر می‌رسد همه تلفن‌های هوشمند به سوی طراحی کمینه‌گرا یا مینیمالیست گرایش پیدا کرده‌اند. مدل‌های جدید و بسیار زیادی که امروزه عرضه می‌شوند بدنه براقی دارند که با قاب شیشه‌ای پوشانده شده است و ظاهر آنها به گونه‌ای مشابه یکدیگر است که به سختی می‌توان محصولی را از محصول دیگر بازشناخت.

 ال‌جی تلفن هوشمند V40 ThinQ را با طراحی الهام‌گرفته و بهره‌مندی از رویکردی نو در زیباشناسی به فناوری Silky Blast با قاب پشت شیشه‌ای مجهز کرده تا سطح گوشی با حفره‌های میکروسکوپی پر شود و گرفتن آن در دست حس راحتی و خوشایندی بیشتری بدهد.

نمایشگر بزرگ ۶٫۴ اینچ ال‌جی V40 ThinQ از نوع FullVision OLED است و هر چیزی که در دیده شود واقعاً ارزش دیدن دارد. تصاویر واضح، شفاف با کنتراست و رنگ‌های عالی چشم را نوازش می‌دهند.

V40-Design-03

در حال حاضر، اغلب تلفن‌های هوشمندی که ابعاد این چنینی دارند را به سختی می‌توان در دست گرفت یا با آنها کار کرد. ال‌جی، با علم به این موضوع، نمایشگر بزرگی را برای V40 ThinQ طراحی کرده است که گرفتن آن در دست حس گوشی‌های بزرگ را تداعی نمی‌کند و خیلی راحت می‌توان از آن استفاده کرد.

این تلفن هوشمند و پرچمدار ۳ میلی‌متر عریض‌تر از ال‌جی V30 ThinQ و در مجموع ۷٫۱ میلی‌متر بلندتر از آن است. اما طول خود نمایشگر ۱۲ میلی‌متر بلندتر است. ال‌جی می‌داند که مشتریان چه صفحه نمایشی را می‌خواهند و با این دانش نمایشگر V40 ThinQ را بدون حاشیه و امکانات اضافی و دست و پاگیر ساخته تا جوهره طراحی خوب را در یک طراحی کلاسیک جدید به نمایش بگذارد.

این تلفن هوشمند با چهار رنگ چشم‌گیر و جذاب خود درک بالای ال‌جی از این موضوع را نشان می‌دهند که مشتریان می‌خواهند قدرت و تنوع انتخاب داشته باشند؛ انتخاب‌های جسورانه و متقاعدکننده‌ای که منحصر به هر فرد خاص می‌شود. ال‌جی V40 ThinQ به مشتریان انتخاب لوکسی می‌دهد تا بین رنگ‌هایی که در خور شخصیت و سبک آنهاست مدل برتر را انتخاب کنند.

V40-Design-01

رنگ مشکی و دودی برای آنهایی که ذائقه کلاسیک دارند بهترین انتخاب خواهد بود. آنهایی که روحیه آزاد و هنری دارند حتماً عاشق رنگ آبی مراکشی می‌شوند و رنگ قرمز جگری مخصوص آن دسته از کاربرانی است که می‌خواهند چشم‌ها را به خود خیره کننده و با گوشی شیک و لوکس خود عکس‌ بگیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید