۲۶ دی ۱۳۹۷

مسابقه: گل‌های ایران را حدس بزنید و جایزه بگیرید!

گل‌های ایران را با کنتراست بی‌نهایت در تلویزیون‌های OLED ال‌جی ببینید.

 
در مسابقه اینستاگرام ال‌جی شرکت کنید و با حدس زدن گل‌های تیم ملی فوتبال ایران به کشور عراق جایزه ببرید.

به نظر شما، کدام بازیکن تیم ملی ایران گل بازی ایران و عراق را خواهد زد؟

حدس‌هایِ خود را زیر پست مربوط به مسابقه در صفحه اصلی اینستاگرام ال‌جی منتشر کرده تا شانسِ خود را برای بردن یک دستگاه بلندگوی قابل حمل FH2 ال‌جی امتحان کنید.

توجه: شما شرکت‌کنندگان عزیز برای برنده شدن لازم است پست مربوط به مسابقه را لایک کنید و حتما جزوِ فالورهای ما باشید .

نکته مهم: حواستان باشد که فقط و فقط تا شروع بازی، ساعت 19:30 روز چهارشنبه (امروز)، وقت دارید در این مسابقه شرکت کنید. 

بلندگوی همراه ال‌جی FH2 را بیشتر بشناسید:

بلندگوی ال‌جی FH2 برای کسانی طراحی شده است که روز و شب‌شان با موسیقی گذشته و در هر موقعیتی گوش کردن به موسیقی را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهند. به همین خاطر، اگر این افراد چشمشان به اسپیکر مدل FH2 ال‌جی بخورد حتما شیفته آن خواهند شد، زیرا دیگر به معنای واقعی کلمه می‌توانند موسیقی را با خود به هرکجا می‌خواهند ببرند.

01_Grab-&-Pull

این مدل مثل چمدان‌های مسافرتی طراحی شده و با دستگیره تلسکوپی و چرخ‌های قرار گرفته در زیر آن می‌توانید به راحتی آن را جابه‌جا کنید. این اسپیکر قدرت صدای فوق‌العاده ۵۰ واتی دارد و در هر محیطی می‌تواند همه را در موسیقی غرق کند. باتری این دستگاه تا ۱۵ ساعت پخش موسیقی جوابگوست. همچنین مدل FH2 در مقابل قطرات آب مقاوم بوده و با قابلیت‌هایی نظیر کارائوکه می‌تواند اوقات خوشی برای شما فراهم کند.

موسیقی را با خود به هر جایی که دوست دارید ببرید. سیستم صوتی قابل حمل FH2 ال‌جی دارای دستگیره تلسکوپی و چرخ است، تنها کافی است که دستگیره دستگاه را بگیرید و موسیقی را با خود به هر جایی که دوست دارید، ببرید.

۱ نظر

محمد رضا ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ پاسخ

ایران ۱ قطر۰

نظر دهید