۲۰ دی ۱۳۹۷

نوآوری‌های آینده‌محور ال‌جی برای زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2019

نمایشگاه CES، بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی دنیا، این هفته (از ۸ تا ۱۱ ژانویه) در حال برگزاری است و بیش از ۴۵۰۰ شرکت از ۱۵۰ کشور دنیا در آن حضور دارند.

اینجاست که ال‌جی با نمایش گستره وسیعی از محصولات و طرح‌های مفهومی آینده‌محور در حضور بیش از ‍۱۸۰ هزار نفر بازدیدکننده ناب‌ترین فرصت را برای تقویت دوباره تعهد خود به نوآوری برای زندگی بهتر می‌یابد.

CES-2019_LG전자_LG-씽큐-AI존_1

ال‌جی سابقه‌ای طولانی از حضور در این نمایشگاه دارد و اولین شرکت کره‌ای به شمار می‌رود که در سال ۱۹۷۳ به عنوان گلداستار (GoldStar) در این رخداد شرکت داشت. ۴۶ سال بعد، پیام ال‌جی به عنوان شرکتی که به آینده نگرش دارد بدون تغییر مانده است و اکنون با نمایش تلویزیون‌های OLED حیرت‌آور، محصولاتی که مجهز به هوش مصنوعی دیداری هستند، لوازم خانگی فوق پیشرفته و ممتاز در میان بسیاری از نوآوری‌های هیجان‌انگیز دیگر، این شعار قوت بیشتری می‌گیرد.

KEYNOTE-I-P-PARK-041

مدیر ارشد فناوری ال‌جی، دکتر آی.پی پارک، برای افتتاح نمایشگاه CES 2019 سخنرانی خود را با محوریت هوش مصنوعی برای زندگی بهتر (AI for an Even Better Life) انجام داد. او در نطق اصلی خود از نسخه پیشرفته تلاش‌های ال‌جی تحت برند ThinQ پرده برداشت و بر قدرت هوش مصنوعی برای تحول در زندگی در راستای بهتر کردن آن تأکید کرد. دکتر پارک با تمرکز بر گرایش روبه‌فزونی به سوی محصولات مجهز به هوش مصنوعی به وضوح به تصمیمات ال‌جی برای پیشبرد موقعیت خود به عنوان برند پیشگام در بخش هوش مصنوعی که سرعت رشد قابل توجهی دارد اشاره کرد.

LG-OLED-Falls-02

پیشگامی ال‌جی در فناوری OLED به شیوه‌ای جالب و قابل توجه به شکل آبشار در سازه‌ای با عنوان «آبشار OLED ال‌جی» به نمایش گذاشته شد. این آبشار که با امواج و انحنای خود در بخش ورودی غرفه ال‌جی واقع شده است یک نمایش تصویری مبهوت‌کننده و غرق‌کننده است که چشمان بازدیدکنندگان را به شکوه و جلال جهان طبیعت و پهنای گیتی خیره می‌کند. نمایشگر بزرگ ال‌جی مجهز به فناوری OLED منعطف یک تجربه شگفت‌انگیز محسوب می‌شود که شرکت‌کنندگان در نمایشگاه نباید فرصت دیدن آن از نزدیک را از دست بدهند.

CES-2019_LG전자-88인치-8K-올레드-TV

ال‌جی برای تأکید بیشتر بر مهارت و تخصص خود در حوزه فناوری OLED، اولین تلویزیون 8K OLED دنیا را به نمایشگاه CES آورد. این تلویزیون ال‌جی با پردازنده هوش مصنوعی مخصوص خودش نیرو می‌گیرد و کیفیت و وضوحی بسیار عالی دارد که صدا و تصویر بی‌همتایی برای ایجاد تجربه مشاهده بهتر با مشکی مطلق، رنگ‌های زنده و صدای واقعی با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

CES-05

مجموعه لوازم خانگی ممتاز و پیشرفته ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) نیز در بخش مخصوص به خود در CES 2019 با مفهوم جوهره ذات با همکاری هنرمند و طراح بریتانیایی، جیسون بروجز، به نمایش گذاشته شدند. ال‌جی به محصولات ال‌جی سیگنچر قبلی خود چند عنوان جدید شامل ماشین‌های خشکشویی، بار نوشیدنی و یخچال پایین‌فریزر نیز افزود و این خانواده را بزرگ‌تر کرد.

LG-SIGNATURE-01

روبات‌های CLOi ال‌جی برای مصارف تبلیغاتی و تجاری نیز در نمایشگاه CES در معرض بازدید عموم بودند. از جمله این روبات‌ها، روباتی بود که توسط انسان پوشیده می‌شد و CLOi SuitBot نام داشت. این روبات از کمر کاربر محافظت می‌کند و خطر آسیب و خستگی را در زمان انجام وظایف فیزیکی مانند بلند کردن و بر زمین گذاشتن بسته‌های سنگین کاهش می‌دهد. روبات پوشیدنی جدید ال‌جی نمونه بارزی از تعهد ال‌جی به توسعه محصولاتی است که نه تنها زندگی مشتریان را آسوده‌تر می‌کنند بلکه ایمنی و امنیت بیشتری نیز برای آنها به ارمغان می‌آورند.

CES-07

اینها تنها تعداد اندکی از محصولاتی بودند که ال‌جی این هفته در نمایشگاه CES ارائه کرده است. مجموعه نوآوری‌های آینده‌محور ال‌جی قرار است در سال ۲۰۱۹ زندگی مشتریان را بهتر کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید