۰۶ دی ۱۳۹۷

گرایش جدید و هیجان‌انگیز ال‌جی با معرفی روبات‌های خدماتی هوشمند

ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه ‌ CES 2019 نسخه به روزشده از روبات پوشیدنی CLOi SuitBot را به همراه مجموعه‌ای از روبات‌های خدمت‌رسان و بهبودیافته خود که به زودی وارد بازار می‌شوند را به نمایش درمی‌آورد.

روبات پوشیدنی CLOi SuitBot ال‌جی از قسمت تحتانی بدن حمایت می‌کند تا فشار کمتری در زمان بلند کردن اجسام و خم شدن تحمیل شود. سایر روبات‌های خدماتی و پیشرفته ال‌جی با مدل‌های PorterBot ،ServeBot و CartBot قابلیت‌های پیشرفته‌تر خود را که با دانش هوش مصنوعی و روباتیک ال‌جی میسر می‌شود به نمایش می‌گذارند.

نسخه به روزشده از روبات پوشیدنی CLOi SuitBot ال‌جی، که پاییز گذشته در برلین معرفی شد، از کمر محافظت می‌کند و قدرت عضلات کاربر خود را برای کاهش خطر آسیب و خستگی در زمان انجام اموری نظیر بلند کردن و زمین گذاشتن بارهای سنگین بیشتر می‌کند. روبات SuitBot انعطاف بدن کاربر را با کشش ۵۰ درجه و انحنای ۹۰ درجه کمر افزایش می‌دهد و زمانی که کاربر تا زاویه ۶۵ درجه خم می‌شود شروع به فعالیت می‌کند و در زمان صاف ایستادن کارش را پایان می‌دهد. این روبات پوشیدنی با یک بار شارژ ۴ ساعت دوام می‌آورد و شارژ مجدد آن فقط یک ساعت طول می‌کشد.

روبات‌های PorterBot ،ServeBot و CartBot، که اولین بار در نمایشگاه ‌CES 2018 معرفی شدند، برای محیط‌هایی نظیر فرودگاه، هتل، سوپرمارکت و مراکز خرید بزرگ طراحی شده‌اند تا بتوانند به مشتریان یاری رسانند، چمدان‌ها را منتقل کنند، غذا تحویل دهند و مواد غذایی و سایر خریدها را حمل نمایند. روبات‌های خدماتی LG CLOi جدید به سیستم مسیریابی پیشرفته‌تر و قابلیت اتصال بهتری مجهز شده‌اند تا ارتباط با مکانیسم‌هایی مانند آسانسور و درب‌های اتوماتیک را امکان‌پذیر کنند.

روبات‌های LG CLOi با استفاده از فناوری ‌AI یا هوش مصنوعی الگوهای استفاده مشتری را تحلیل می‌کنند و مدام در حال یادگیری و بهبود عملکرد خود هستند. این روبات‌ها مجهز به نمایشگر لمسی و سیستم تشخیص صدا بوده تا تعامل طبیعی با مشتری را ساده‌تر کنند و بتوانند وظایف پیچیده‌تری مانند پاسخ دادن به سؤالات و تراکنش‌های مالی را بر عهده بگیرند. روبات‌های هوشمند ال‌جی بر پایه عملکرد مستقل طراحی شده‌اند؛ به طوری که در زمان کم شدن شارژ به سمت ایستگاه شارژ‌ خود حرکت می‌کنند و زمانی که به شارژ ‌کامل رسیدند دوباره سر کار خود برمی‌گردند تا وظایف روزانه و گزارش‌های خودکار خود را انجام دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید