۱۴ بهمن ۱۳۹۷

زمان استفاده از پخت دو مرحله‌ای در مایکروویو سولاردام ال‌جی

پخت ترکیبی شامل 5 ترکیب است. تمامی حالت‌های ترکیب سه قدرت 180w و 360w و600w را دارند.

  • قدرت 180 وات: برای مواد غذایی با تکه‌های کوچک و حجم کمتر مانند: سیب زمینی؛ ناگت؛ میگو و….
  • قدرت 360 وات: برای مواد غذایی با حجم متوسط مانند: کوکو ؛لازانیا؛ ماهی و …
  • قدرت 600 وات: برای ماده غذایی با حجم زیاد مانند: تکه‌های بزرگ مرغ با استخوان؛ مرغ کامل و ….
    استفاده می‌شود.

PersiaF1

ترکیب 1 : (co-1) ترکیب ماکرو و گریل یک (المنت بالای دستگاه ) است. در این ترکیب غذا پخته شده و همزن روی آن برشته می شود. (می توان از سه پایه بلند استفاده کرد)

ترکیب 2 : (co-2) ترکیب ماکرو و گریل دو است (به دلیل ضعیف بودن گریل دو از این ترکیب استفاده نمی‌شود)

ترکیب 3 : (co-3 ) ترکیب ماکرو و گریل سه (المنت زیر سینی دستگاه ) است که در این ترکیب غذا پخته شده و همزمان زیر غذا برشته می شود. (از سه پایه استفاده نمی‌شود)

PersiaF2

ترکیب 4 : (co-4) ترکیب ماکرو و گریل بالا و پایین و کانوکشن است که در این ترکیب غذا پخته شده و همزمان زیر و روی غذا برشته می شود. (از سه پایه استفاده نمی شود) چون در ترکیب 4 کانوکشن هم کار می‌کند باید علاوه بر قدرت، درجه سانتیگراد هم انتخاب کنید که حتما 230 درجه انتخاب شود. و همچنین علاوه بر سه قدرت 180 ، 360 و 600 قدرت 0 وات را هم دارد. (کاربرد قدرت صفر زمانی است که می‌خواهیم همزمان زیر و روی غذا برشته شود ولی پخته نشود از ترکیب co-4 با دمای 230 درجه و قدرت 0 وات استفاده میکنیم)

ترکیب 5 : (co-5) ترکیب ماکرو و کانوکشن است که یکی از بهترین روش‌های پخت برای کیک و غذاهای خمیری است. ( حتما از سه پایه کوتاه استفاده شود)

در ترکیب 5 چون کانوکشن کار می‌کند، باید علاوه بر قدرت، دما هم انتخاب شود که بهتر است دما انتخابی بین 180 الی 200 درجه باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید