۱۷ بهمن ۱۳۹۷

آسایش دوگانه با یخچال فریزر Dual Door-in-Door ال‌جی

با ویژگی Dual Door-in-Door در یخچال فریزر MDN770LB ال‌جی، به غذاهای مورد علاقه خود به آسانی دسترسی داشته باشید.

™Dual Door-in-Door ال‌جی باعث بهینه‌سازی فضا به بالاترین مقدار شده و باعث دسترسی آسان به غذاهای مورد علاقه شما و نیز کاهش اتلاف هوای سرد می‌شود. درب خارجی، دسترسی سریع به موادغذایی و نوشیدنی‌ها را بدون هدر رفتن هوای سرد داخل دستگاه برای شما فراهم می‌سازد؛ قابلیتی که باعث کاهش هزینه برق و تازه‌تر نگه داشته شدن غذاها می‌شود.

MDN770LB_Dual-Door-in-Door_080817_D

طراحی خلاقانه ™Dual Door-in-Door برای راحتی شما

™Dual Door-in-Door ال‌جی، با قابلیت چیدمان هوشمند موادغذایی، غذاها و نوشیدنی‌های مورد نظر را پیش روی شما قرار می‌دهد. درب محفظه آشپزی و درب محفظه خانواده، دسترسی آسان به مواد پرکاربرد، اسنک و نوشیدنی‌ها را برای اعضای خانواده فراهم می‌کند. هر دو درب باعث نگه داشته شدن هوای تازه در داخل یخچال به منظور تازه نگه داشته شدن غذاها می‌شود.

MDN770LB_Innovative-Door-Design_080817_D

جوایز و افتخارات

MDN770LB_AWARD_080817_D

™Dual Door-in-Door ال‌جی برای اتلاف کمتر هوای سرد

™Dual Door-in-Door خلاقانه ال‌جی برای آشپزهای خانگی مدرنی که به دنبال صرفه‌جویی در مصرف انرژی و برق هستند طراحی شده است. محفظه درب خارجی بعلاوه یک لایه دیگر بین محفظه‌های نگهدارنده داخلی و خارجی باعث کاهش اتلاف هوای سرد به کمترین مقدار می‌شود. غذاها برای مدت زمان بیشتری تازه‌تر می‌مانند، حتی اگر درب یخچال چندین بار باز و بسته شود.

MDN770LB_Cold-air-loss_080817_D

32 محفظه برای ذخیره سازی هوشمند

یخچال ™Dual Door-in-Door ال‌جی 32 محفظه هوشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد! شما 20 محفظه در یخچال و 12 محفظه در فریزر دارید که بیش از نیاز شما برای قرار دادن غذایی است!

MDN770LB_Smart-Storage-System_080817_D

طراحی زیبا

طراحی ال‌جی نوآورانه و زیبا است. ™Dual Door-in-Door، نخستین درب شیشه‌ای محدب دنیا با دو لایه رویی فوق‌العاده قوی پوشانده شده است: شیشه خمیده مشکی با طرح لانه زنبوری ال‌جی، که به منظور درخشش ظریف و باوقار با ذرات نقره پوشانده شده است.

MDN770LB_Design_080817_D

صرفه‌جویی در مصرف انرژی با کمپرسور اینورتر خطی

ممکن است آن را مشاهده نکنید، اما کمپرسور اینورتر خطی درون یخچال‌های ™Dual Door-in-Door باعث تفاوت عظیمی می‌شود. غذاها مدت زمان بیشتری تازه‌تر می‌مانند، اما مصرف برق افزایش نمی‌یابد. این فناوری پیشرفته باعث کاهش میزان صدا و لرزش داخلی شده تا انرژی بیشتری صرف خنک‌کردن شود. پشتیبانی شده توسط گارانتی 10 ساله ال‌جی.

MDN770LB_Inverter-Linear-Compressor_080817_D

فیلتر بهداشتی ™+Hygiene Fresh

فیلتر ™ +Hygiene Fresh ال‌جی از 5 مرحله بوزدایی آنتی باکتریال برای از بین بردن باکتری‌ها، قارچ‌ها و بوهای بد طراحی و تولید شده است. این فیلتر از دولایه فوتوکاتالیست، لامپ فرابنفش و دولایه فیلترهای کربنی بوزدا تشکیل شده‌ است که حذف بوهای اسیدی (سبزیجات فاسد شده)، بوهای قلیایی (بوی ماهی)، قارچ‎‌ها و باکتری‌ها را انجام می‌دهد.

MDN770LB_Hygiene-Fresh_080817_D

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید