۰۶ بهمن ۱۳۹۷

امکانات هوشمند گوگل در ال‌جی ‌G7 ThinQ

ال‌جی G7 ThinQ یکی از اولین دستگاه‌هایی است که ویژگیهای آینده Google Lens را دریافت می‌کند. 

فناوری Google Lens روش جدیدی برای جست‌وجو با استفاده از آخرین تکنولوژی هوش مصنوعی و دید رایانه است. با وجود این فناوری، Google Assistant و Google Photos می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد اشیا مانند مناظر، گیاهان، حیوانات، کتاب‌ها و همچنین شناسایی متن ارائه دهد. بازدید از وب‌سایت‌ها، اضافه کردن کارت ویزیت به لیست مخاطبان، اضافه کردن رویدادها به تقویم و یا جست‌وجو در منوی رستوران، همگی از طریق Google Lens  امکان‌پذیر است.

کلید دستیار گوگل یا Google Assistant که درست زیر دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است، به کاربران گوشی G7ThinQ ال‌جی دسترسی مستقیم به قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌دهد. با یک‌بار فشار دادن این کلید، Google Assistant اجرا شده و با دوبار فشار دادن،  Google Lens که برای اولین بار در دستگاه موبایل از آن استفاده شده، فعال  می‌شود. همچنین، کاربران می‌توانند برای حرف زدن با Google Assistant دکمه آن را نگه دارند.

googlelens-main

با قابلیت تشخیص صدا از راه دور (SFFVR) و میکروفون بسیار حساس این گوشی، Google Assistant می‌تواند صدا را تا فاصله ۵ متری تشخیص دهد و دستور بگیرد. در قابلیت SFFVR می تواند دستور صوتی را از دیگر سر و صداهای محیط مجزا کرده و گوشی G7ThinQ ال‌جی را تبدیل به جایگزینی قدرتمند برای بلندگوهای مجهز به هوش مصنوعی کند. به خصوص با توجه به اینکه این گوشی می‌تواند در زمانی که تلویزیون روشن هستند صدای شما را تشخیص دهد. همچنین باتوجه به اینکه دستورهای خاص صوتی برای Google Assistant در گوشی G7ThinQ ال‌جی تعریف شده‌اند، کاربران می‌توانند فقط با استفاده از صدا، کارهای بیشتری را انجام دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید