۱۰ بهمن ۱۳۹۷

بازی با کیفیت 4K در تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی 

تجربه بازی روان و سریع 4K HDR را در تلویزیون‌های ‌‌SUPER UHD  ال‌جی تجربه کنید.

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی تجربه بازی استثنائی برای شما به وجود می‌آورد. برای خلق صدایی قدرتمند، تجربه بازی شما را تکمیل می‌کند. این تلویزیون از بازی‌های 4K HDR و Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

1

کاهش Input Lag باعث برتری می‌شود

زمان پاسخگویی سریع تلویزیون SUPER UHD ال‌جی باعث می‌شود کاربران بتوانند در بازی‌های 4K HDR سریع واکنش نشان دهند.این حالت با کاهش Input Lag، حس‌های شما را با صحنه‌های بلادرنگی که در بازی سریع اتفاق می‌افتد همگام می‌کند. تجربه بازی کردن را با تلویزیون SUPER UHD ال‌جی چندین برابر کنید.

3

تفاوت باورنکردنی در Input Lag که ستاره بازی یوتیوب به آن پی برده است

«این تلویزیون دارای زمان پاسخگویی واقعا پایین است، یعنی در زمان بازی کردن، آنقدر عالی است که فکر می‌کنم طبقه بالا هستم و دارم با مانیتورم بازی می‌کنم. هیچ تأخیری مشاهده نمی‌کنید، اما این تمام تفاوت این دستگاه با دستگاه سال قبل نیست.»

– ALi-A، ستاره بازی یوتیوب –

4
غرق در بازی با رنگ‌های غنی و دقیق به وسیله فناوری ™Nano Cell

تلویزیون SUPER UHD ال‌جی با فناوری ™Nano Cell می‌تواند تصاویری همراه با جزئیات کامل و رنگ واقعی در بازی‌های 4K HDR نمایش دهد. به طور خاص، رنگ غنی و دقیق می‌تواند صحنه بازی دراماتیکی ایجاد کند و باعث شود احساس کنید بخشی از صحنه هستید.

5

مشکی عمیق‌تر، جزئیات شفاف در بازی‌های 4K HDR با فناوری Full Array Dimming

با فناوری Full Array Dimming که واحدهای نور پس‌زمینه را کنترل می‌کند، تلویزیون SUPER UHD ال‌جی میزان رنگ مشکی را به حداکثر رسانده و رنگ‌های دقیق‌تری نمایش می‌دهد و باعث ایجاد تصاویر شفاف و واضح با کنتراست بی‌نظیر می‌شود تا بتوانید از بازی‌های 4K HDR لذت ببرید.

8

مشاهده تفاوت فناوری Full Array Dimming تلویزیون LG SUPER UHD

7

تفاوت شگفت‌انگیز در Full Array Dimming که متخصصین به آن پی برده‌اند

«در این نسل نور پس‌زمینه Full Array LED نه تنها باعث درخشان‌تر شدن صفحه نمایش می‌شود، بلکه باعث می‌شود تلویزیون بتواند میزان روشنایی را کنترل کند تا کنتراست حفظ شود و پخش نور اضافی به حداقل برسد.»

– DetroitBORG، متخصص حوزه فناوری –

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید