۰۱ بهمن ۱۳۹۷

تلویزیون‌های SUPER UHD 4K HDR ال‌جی با فناوری نانوسل و هوش مصنوعی در بازار ایران

تلویزیون‌های SUPER UHD 4K HDR ال‌جی (مدل‌های 65SK79000GI و 55SK79000GI) با فناوری نانوسل و هوش مصنوعی در ابعاد ۵۵ و ۶۵ اینچ و امکاناتی پیشرفته به بازار ایران آمده‌اند و در نمایندگی‌های ال‌جی و گلدیران به فروش می‌رسند.

رنگ‌های دقیق و غنی با مشکی عمیق‌تر
LG SUPER UHD TV رنگ‌هایی غنی و واقعی را از تمام زاویای دید به نمایش می‌گذارد. این تلویزیون همچنین طیف وسیع‌تری از تاریکی تا روشنایی را با کنتراست فوق‌العاده ارائه می‌کند.

02_SK79_B_NanoCell_Display_desktop

رنگ‌های باشکوه با صفحه نمایش ™Nano Cell
صفحه نمایش LG Nano Cell دارای نانوذراتی است که باعث بهینه‌سازی تصویر می‌شود. آخرین فناوری که طیف کاملی از رنگ را تولید کرده و باعث ایجاد تصاویر واقعی می‌شود.

03_SK79_B_Football_Mode_desktop_V2

استادیوم فوتبال در اتاق نشیمن شما
حالت فوتبال با بهبود کیفیت صدا و تصویر، به منظور ارائه بهترین تجربه مشاهده فوتبال طراحی شده است. با حرکت روان، رنگ درخشان و تمام جنب ‌و جوش و صداهای زمین، می‌توانید هیجان استادیوم را احساس کنید.
* تصاویر فقط به عنوان نمونه هستند.

04_SK79_B_Sports_Viewing_Angle_Desktop

لذت بردن یکسان از تصویر در هر موقعیت
زاویه دید تصاویر ورزشی ال‌جی، بدون توجه به محل نشستن، رنگ‌های دقیقی ارائه می‌دهد. این بدان معنا است که می‌توانید در هر کجا که نشسته‌اید از بازی و مسابقات ورزشی لذت ببرید.

05_SK79_B_4K_Active_HDR_desktop

4K Active HDR برای تصاویر طبیعی
فناوری HDR – High Dynamic Range استاندارد جدیدی برای کیفیت تصاویر است. این فناوری باعث نمایش جزئیات ظریف و رنگ‌های طبیعی در کنار دامنه وسیع‌تر کنتراست می‌شود. LG SUPER UHD TV از چندین فرمت HDR، از جمله HDR10 Pro و HLG Pro پشتیبانی می‌کند.

06_SK79_B_Ultra_Stadium_Surround_desktop
هیجان بیشتر با صدای فراگیر استادیوم
Stadium Surround Sound
صدای چند بعدی ویژه ال‌جی با ارائه فضای پرشور استادیوم باعث افزایش هیجان شما می‌شود.

webOS_desktop_v1

روش‌های ساده برای راحتی شما
قابلیت‌های متنوع تلویزیون هوشمند را با LG webOS کشف کنید. برای اجرا و جستجوی برنامه‌ها و سایر خدمات پرمیوم حتی با صدای خود، فراتر از کنترل و جستجوی عادی بروید.

* رابط گرافیکی webOS با توجه به کشور تفاوت دارد.
* دسترسی به خدمات می‌تواند در هر دستگاه متفاوت باشد، ممکن است در بعضی نیازمند عضویت بوده و در محصولات و پلتفرم‌ها تفاوت داشته باشد. اتصال به اینترنت ضروری می‌باشید.
* کنترل جادویی در کارتن مدل‌های تلویزیون دارای webOS قرار دارد.
* دکمه Netflix در بعضی از کشورها عمل نمی‌کند.

01_AI_Intro_28122018_D

گوش می‌دهد. فکر می‌کند. پاسخ می‌دهد

اکنون به لطف پردازش طبیعی زبان تلویزیون LG SUPER UHD AI (هوش مصنوعی) می‌توانید به آسانی و بدون پشت سر گذاشتن مراحل پیچیده به خدمات و محتوای تلویزیون دسترسی داشته باشید. این قابلیت برای پاسخ دادن درخواست‌های شما، گوش می‌دهد و فکر می‌کند. ببینید LG SUPER UHD AI TV چگونه شیوه‌ی تماشای تلویزیون شما را تغییر داده است.

۱ نظر

حسين ۱ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

امروز خبر مسرت بخش ورود دیر هنگام اما رسمی مدلهای ۲۰۱۸ تلوزیون ال جی در این درگاه ارتباطی منتشر شد سری SK در گروه تلوزیونهای ممتاز و گران قیمت ال جی می باشد امید واریم سریهای پر طرفدار و اقتصادی LK که کمبود آنها در بازار کاملا مشهود است نیز بزودی بصورت رسمی در بازار ایران عرضه گردد در حال حاضر بخش عمده سری LK موجود در بازار تولید کشور مصر و از مبدا شهرهای جنوبی و غربی و تا حدودی شمال ایران می باشد که فاقد گارانتی معتبر و قابل اطمینان هستند اما بدلیل محبوب برند ال جی با تقاضا و فروش بالایی مواجه است

نظر دهید