۳۰ بهمن ۱۳۹۷

تلویزیون OLED C8 ال‌جی؛ بهترین تلویزیون خاورمیانه به انتخاب وب‌سایت TechRadar 

رسانه معتبر TechRadar تلویزیون ال‌جی را به عنوان بهترین تلویزیون خاورمیانه معرفی کرد

رسانه مشهور و معتبر TechRadar هرساله و در آخر سال میلادی، برترین فناوری‌های به نمایش درآمده را اعلام می‌کند. امسال نیز به رسم همیشه، برترین فناوری‌های عرضه شده در مناطق مختلف جهان انتخاب شده و از بین آنها یکی به عنوان برترین محصول در آن دسته معرفی می‌شود.

این انتخاب توسط کارشناسان سخت‌گیر این رسانه تخصصی انجام می‌شود. به تازگی برندگان جوایز سال ۲۰۱۸ منطقه خاورمیانه این رسانه نیز اعلام شده‌اند که در بین این برندگان نام‌های آشنایی از جمله تلویزیون OLED ال‌جی مدل C8 به چشم می‌خورند.

این رسانه در مورد دلایل انتخاب این تلویزیون ال‌جی نوشته است: تلویزیون OLED ال‌جی مدل C8 ویژگی‌هایی مانند تصویری بسیار باکیفیت، قابلیت‌های متنوع، طراحی خیره‌کننده و سیستم عامل هوشمندی بدون رقیب را در خود جمع کرده است و تبدیل به بهترین تلویزیونی شده است که تا به حال دیده‌ایم. امسال پردازنده جدید Alpha 9 و طراحی خاص این تلویزیون باعث شدند تا استاندارد جدید و سطح بالایی را بین تلویزیون‌‌های OLED شاهد باشیم.

قابل ذکر است که  پردازنده هوشمند آلفا ۹ به تلویزیون‌های OLED سری C8 قدرت می‌دهد. با کمک این فناوری، مشتریان می‌توانند تصاویر را با رنگ‌های دقیق‌تر از هر زاویه دید تماشا کنند و از مشکی مطلقی که نشان اختصاصی تلویزیون‌های OLED ال‌جی است لذت ببرند. این تلویزیون‌ امسال ال‌جی با بهره‌گیری از صدای Dolby Atmos   و کیفیت تصویر برتر تجربه مشاهده غوطه‌ورکننده‌ای را برای مشتریان میسر می‌کنند.

تلویزیون‌ OLED C8 ال‌جی از صدای Dolby Atmos برای به کمال رساندن تجربه مشاهده و غوطه‌ور شدن در تصویر پشتیبانی می‌کنند. این محصول با تجهیز شدن به هوش مصنوعی می‌توانند مستقیماً با کنترل از راه دور صحبت کنند تا از امکانات فوق‌العاده راحت پیشرفته‌ترین فناوری دستیار صوتی لذت ببرند.

genG5X5meaJ5BZHWKTVMS8

این سطح از آسایش با کنترل هوشمند صوتی و اتصال به لطف بهره‌گیری از فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) بر پایه پلت‌فرم یادگیری عمیق (Deep ThinQ) عملی شده است. تلویزیون‌های ThinQ ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی از سرویس‌های راهنمای الکترونیک برنامه‌ها (EPG) برای ارائه اطلاعات فوری و پیدا کردن کانال‌هایی که محتوای دلخواه شما را دارند نیز پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌ OLED C8 ال‌جی مجهز به فناوری ThinQ با مجموعه محصولات هوشمند ال‌جی به خوبی در تعامل است و به عنوان مرکز فرماندهی خانه هوشمند برای دسترسی به دیگر محصولات هوشمند خانه به کار می‌رود؛ لوازمی مثل جاروهای روباتیک، دستگاه تهویه مطبوع یا تصفیه هوا، لامپ‌های هوشمند، بلندگوهای هوشمند و بسیاری دیگر از دستگاه‌هایی که از طریق وای-فای یا بلوتوث به تلویزیون متصل هستند.

پردازنده جدید و هوشمند آلفا ۹ تصاویری زنده و واقعی با رنگ‌های غنی، وضوح و عمق باورنکردنی برای واقع‌گرایی بیشتر ارائه می‌دهند. فناوری اصلی این پردازنده اجرای فرایند چهارمرحله‌ای در کاهش نویز تصویر است که دو برابر قدرت بیشتری نسبت به تکنیک‌های متداول دارد. این الگوریتم به کاربران امکان کنترل بیشتر را برای بالا بردن وضوح تصاویری که تحت تأثیر جلوه‌های مصنوعی دچار اعوجاج می‌شوند می‌دهد تا تصویر واضح‌تر و شفاف‌تر باشد.

پردازنده آلفا ۹ عملکرد رنگ‌ها را با قابلیت نقشه‌برداری پیشرفته‌ای بهبود می‌بخشد تا رنگ‌ها را شبیه آنچه در حالت طبیعی هستند نشان ‌دهد. این پردازنده برای پشتیبانی از سرعت فریم بالا (HFR) در تولید حرکات روان‌تر و واضح‌تری که با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه به نمایش در می‌آیند طراحی شده است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی ۲۰۱۸ با این فناوری می‌توانند هر محتوایی را با بیشترین کیفیت و تجربه مشاهده واقعاً استثنایی و تماشایی به نمایش گذارند.

 نهایت تجربه HDR سینمایی

 تلویزیون‌های OLED C8 ال‌جی محصول سال ۲۰۱۸ از فناوری HDR سینمایی (Cinema HDR) برخوردارند. بنابراین، تمامی این مدل‌‌ها سینمای واقعی را با HDR پیشرفته تکنی‌کالر (Technicolor) به خانه شما خواهند آورد. این فناوری بر پایه میراث همیشگی ال‌جی در پشتیبانی از فرمت‌های HDR اصلی از دالبی ویژن گرفته تا HDR10 و HLG ایجاد شده‌ است.

با وجود این ویژگی‌ها عجیب نیست که رسانه TechRadar لقب «بهترین تلویزیون سال ۲۰۱۸ » را به این تلویزیون فوق پیشرفته داده است.

۵ نظر

مصطفی ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

با سلام. تاریخ عرضه lg 55sk85000gi در بازار ایران کی هست؟ ما الان یک ماه منتظر هستیم اما خبری نیست.

ال جی ۱ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

سلام دوست عزیز،

این مدل از تلویزیون‌های ال‌جی طی هفته آتی وارد بازار ایران خواهد شد و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد.

متشکرم.

Zahra ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

نمایندگی ال جی یه تلویزیون ۵۰اینج به نام ال جی اما مارک جی پلاس به ما فروختن الان من میخوام بدونم قیمت تلویزیون جی پلاس چنده؟

ال جی ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

دوست عزیز،

این تلویزیون ساخت شرکت ال‌جی نیست. برای اطلاع از قیمت محصولات به وب سایت گلدیران یا گلدیران پلاس مراجعه کنید.

متشکریم.

حسين ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ پاسخ

تلوزیون جی پلاس محصول شرکت گلدایران است و یک برند ایرانی می باشد در سایت گلد ایران پلاس قیمت تلوزیون های جی پلاس درج شده در حال حاضر دو مدل ۵۰ اینچی تلوزیون جی پلاس در فروشگاه های گلد ایران عرضه میشود مدل ساده با وضوح فول اچ دی مدل GTV506h412n به قیمت ۳۸۶۶۹۹۳ ریال و مدل فورکی هوشمند مدل GTv50gU812sبمبلغ ۴۶۵۷۰۲۵ ریال البته متاسفانه در بسیاری از نمایندگیها با قیمت بالاتر عرضه میشود ضمنا فقط در سایت گلد ایران پلاس قیمت و مشخصات کامل موجود است

نظر دهید