۲۷ بهمن ۱۳۹۷

خانه‌تکانی عید را به ماشین لباسشویی ۱۶ کیلویی Sapience Best ال‌جی بسپارید

وقتی سخن از شست‌وشوی عید و خانه‌تکانی به میان می‌آید، هیچ ملافه‌ای نباید به حال خود گذاشته شود.

این ملافه‌ها و البسه خواب شامل دامن چین‌دار پایین روتختی یا دیگر پارچه‌های دکوری هم می‌شود که بیشتر اوقات به دست فراموشی سپرده می‌شوند. نگذارید پارچه‌های ظریف یا حاشیه‌های پیچیده شما را از این موارد دکوری غافل کنند؛ به طوری که حتی حوصله تمیز کردن آنها را نداشته باشید. اول از همه برچسب نحوه مراقبت و شست‌وشوی پارچه را بخوانید و سپس با دست و با ماده شوینده‌ای و سفیدکننده بشویید یا در ماشین لباسشویی ال‌جی گزینه شست‌وشوی دستی را انتخاب کنید.

ماشین لباسشویی جدید Sapience Best مدل TL160SS با درب از بالا و ظرفیت فوق‌العاده بزرگ شست‌وشوی ۱۶ کیلوگرم لباس و اقلام حجیم بهترین همراه شما در خانه تکانی عید است.

از جمله مشخصات بارز در طراحی زیبا، شیک و بسیار مدرن این ماشین لباسشویی جدید ال‌جی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی شیشه عریض: طراحی درب شیشه‌ای عریض و ضد خش
  • نمایشگر لمسی سیاه و سفید: استفاده از آخرین تکنولوژی در طراحی و استفاده آسان
  • بسته شدن نرم و بی صدای درب: بسته شدن درب به راحتی ، ایمن و با ایجاد کمترین صدای ممکن

ال‌جی با بکارگیری فناوری ۶ حرکت شستشو به حرکات دیگ دستگاه تنوع بخشیده و بر اساس برنامه شستشو، از یک یا چند حرکت مناسب در دیگ استفاده می کند. در نتیجه، با وجود دور چرخش کنترل ‌شده و امکان چرخش دیگ در هر دو جهت راست و چپ در هر بار شست‌وشو، نتیجه‌ای بی‌نقص با کمترین میزان چروک و آسیب به بافت پارچه را داشته باشید.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_03_6_Motion_DD_D_151018

موتور اینورتر دایرکت درایو

ال‌جی، موتور دایرکت درایو ماشین‌های لباسشویی خود را با ماژول اینورتر به‌روزرسانی کرده و ارتقا داده است. بهبود موتور دایرکت درایو باعث عملکرد شستشوی بهتر، امکان شستن موثر برای انواع پارچه با آسیب رسانی کمتر را فراهم می‌کند.

*توسط آزمایشگاه داخلی ال‌جی آزمایش شده است.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_04_Inverter_Direct_Drive_D_151018

  • عملکرد شستشو: ۲۰ درصد عملکرد بهتر در مقایسه با شستشوی معمولی
  • مصرف بهینه آب: ۲۷٫۴ درصد صرفه جویی در مصرف آب در مقایسه با شستشوی معمولی
  • ذخیره انرژی: ۱۹٫۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق در مقایسه با شستشوی معمولی

مجهز به هیتر

آب گرم باعث می‌شود تا مواد شوینده خیلی سریع‌تر در آب حل شوند و شست‌وشوی بهتری صورت بگیرد. هیتر موجود در ماشین لباسشویی دمای آب را تا ۶۰ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌دهد. آب‌گرم لکه‌ها و کثیفی‌ها را بسیار بهتر از آب سرد از بین می‌برد.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_07_Heater_D_151018

برنامه مخصوص از بین بردن لکه‌ها

Stain Care Course نام برنامه‌ای است که به طور اختصاصی برای از بین بردن لکه‌ها (آب‌میوه، قهوه) استفاده می‌شود. این گزینه با آب داغ ۴۰ درجه‌ای و بخار ماموریت خود را به انجام می‌رساند.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_08_Stain_Care_Course_151018

برنامه ضد حساسیت

Allergy Care Course، برنامه دیگری از ماشین لباسشویی ال‌جی است که با آب داغ ۶۰ درجه سانتی‌گرادی لباس‌ها را می‌شود و همه نوع باکتری و آلودگی را از بین می‌برد.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_08_Allergy_Care_Course_151018

+TUB CLEAN

فناوری +TUB CLEAN، همه آلودگی و جرم‌های دیگ ماشین لباسشویی را با آب داغ ۶۰ درجه سانتی‌گرادی از بین می‌برد. این روش ابتدا دیگ را تا مقدار مشخصی از آب پر می‌کند و آن را تا دمای ۶۰ درجه سانتی‌گراد گرم می‌کند، سپس ۹۹٫۹۹ درصد باکتری‌ها و پرزهای چسبیده شده به دیگ که در مرحله اول خیس خورده‌اند با چرخش قوی دیگ، از دیگ جدا میشوند.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_09_Tub_Clean_D_151018_V1

دیگ از جنس استیل ضد زنگ

ماشین لباسشویی ال‌جی از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است. این نوع استیل، خاصیت ضد باکتری و شست‌وشوی کاملا بهداشتی دارد.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_10_Full_Stainless_Steel_D_151018

ظرفیت بالا

ظرفیت ۱۶ کیلوگرمی این ماشین لباسشویی این امکان را یه کاربرمی‌دهد تا به صورت یکجا، حجم زیادی از لباس را بشوید. با وجود این ظرفیت زیاد می‌توانید پرده یا پتوهای بزرگ و سنگین را نیز در خانه و در ماشین لباسشویی بشویید.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_11_Big_Capacity_D_151018

JET SPRAY

در طول دور آب‌کشی، نازل Jet Spray آب تمیز و پاک را به طور مستقیم روی لباس‌ها اسپری می‌کند. به این ترتیب، هم‌زمان با پر شدن فضای دیگ، آب در پارچه نیز نفوذ می‌کند.

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_12_Jet_Spray_D_151018

سیستم عیب‌یابی هوشمند

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و در کمترین زمان ممکن رفع خواهد شد.کافیست با مرکز خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در یک سانتی‌متری دستگاه قرار دهید تا با ارسال سیگنال به سیستم کامپیوتری خدمات، تکنسین مربوطه هر گونه مشکل احتمالی را تشخیص بدهد و سریعا راهکار مورد نظر را با شما در میان بگذارد.​

TL160SS_IR_Sapience_Best_2016_Feature_13_Smart_Diagnosis_D_151018

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید