۲۹ بهمن ۱۳۹۷

شمارش معکوس تا آغاز حضور هیجان‌انگیز ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

کمتر از یک هفته تا آغاز کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (‌MWC 2019‌) بیشتر نمانده است. این رخداد امسال هم مثل سال‌های گذشته در بارسلون اسپانیا از ۲۵ تا ۲۸ فوریه (۵ تا ۸ اسفندماه) برگزار می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس با حضور قدرتمند در این نمایشگاه بزرگ، که طرفداران صنعت موبایل مد‌ت‌ها مشتاقانه در انتظارش بوده‌اند، قرار است از محصولات جدید، ابتکارات و فناوری‌های پیشرفته خود پرده‌برداری کند.

ال‌جی تصمیم دارد با صدای بلند به مخاطبان خود خوشنامی و سابقه درخشانش را به عنوان برند پیشگام در صدای تلفن هوشمند با صدای کریستال OLED یا CSO در ال‌جی G8 ThinQ  یادآوری کند. این فناوری خلاقانه و نوآورانه از نمایشگر ‌OLED در خود گوشی G8 ThinQ ال‌جی به عنوان یک آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده صوتی بهره می‌برد.

LG-G8-ThinQ_CSO

از آنجا که این روزها مشتریان بیش از گذشته از تلفن هوشمند خود به عنوان یک دستگاه اصلی برای تماشای فیلم، بازی و موسیقی استفاده می‌کنند، تقاضا برای تولید تلفن‌های همراهی که بتوانند صدایی با کیفیت بالا ارائه دهند روز به روز بیشتر شده است. ال‌جی همیشه اهمیت کیفیت بالا صدا در تلفن‌های هوشمند را درک کرده و نهایت تجربه کاربری را پدید آورده است. این باور ال‌جی در ال‌جی ‌G8 ThinQ با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

علاوه بر این، شرکت ال‌جی الکترونیکس و شرکت فناوری‌های اینفینئون (Infineon Technologies AG) با همکاری یکدیگر فناوری پیشرفته Time-of-Flight یا به اختصار ToF را برای عاشقان عکاسی سلفی با تلفن هوشمند در سراسر دنیا معرفی کرده‌اند.

LG-G8-ThinQ-ToF

 تراشه حسگر تصویر REAL3TM اینفینئون نقش مهمی در دوربین جلوی تلفن هوشمند ال‌جی ‌G8 ThinQ که در راه است بازی می‌کند. این تلفن هوشمند پرچمدار قرار است در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC 2019) در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری شود.

حسگر خلاقانه و جدید بر پایه ترکیبی از مهارت‌ها و تخصص شرکت‌‌های Infineon و pmdtechnologies در الگوریتم‌هایی برای کلاودهای نقاط سه‌بعدی پردازش‌شده ساخته شده (مجموعه‌ای از نقاط اطلاعات در فضا که توسط اسکن سه‌بعدی تولید می‌شود) و سطح جدیدی از قابلیت‌های دوربین جلو در تلفن‌های هوشمند را ارائه خواهد داد.

LG-MWC-2019-invite-1024x544

یک شنبه ۲۴ فوریه (۵ اسفندماه)، بارسلون اسپانیا، مرکز همایش CCIB در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

ناگفته نماند که چندی پیش، ال‌جی از تیزر ویدیویی جدید خود با شعار Goodbye Touch پرده برداشت؛ این شعار یعنی خداحافظی با تاچ یا فناوری لمسی! پس، گمان می‌رود تلفن هوشمند و پرچمدار بعدی ال‌جی که همان G8 ThinQ است بدون عملکرد لمسی کار کند.

این اقدام می‌تواند یک جهش بزرگ و یک برگ برنده برای ال‌جی در میدان رقابت تلفن‌های هوشمند پرچمدار باشد و بتواند بار دیگر نگاه‌ها را به سمت ابتکارات و نوآوری‌های خود خیره کند. علاوه بر این، آن طور که گفته می‌شود این محصول جدید قرار است با پشتیبانی از فناوری شبکه ‌5G  و باتری ۴ هزار میلی‌آمپر عرضه شود.

maxresdefault

ابتکارات و محصولات ال‌جی به همین‌ جا ختم نمی‌شود. تا ۲۴ فوریه یک شنبه آینده، یعنی فقط ۶ روز دیگر، منتظر کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی باشید و مثل همیشه اخبار وبلاگ ال‌جی را دنبال کنید تا با پوشش خبری گسترده از حضور ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ شما را از جدیدترین‌ اخبار آگاه کنیم.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید