۱۵ بهمن ۱۳۹۷

نمایش تصاویر مدنظر فیلم‌سازان با 4K Cinema HDR در تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی

 4K Cinema HDR ال‌جی در تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی با پشتیبانی از اکثر فرمت‌های HDR همان تصاویر مدنظر فیلم‌سازان را نمایش می‌دهد. 

با ™Dolby Vision و Technicolor پیشرفته و نیز HDR10 Pro و HLG Pro از تجربه سینمایی واقعی در خانه لذت ببرید.

2

اکثر استودیوهای هالیوود Dolby Vision را ترجیح می‌دهند. Dolby Vision پرطرفدارترین و پیشرفته‌ترین فناوری HDR است. این قابلیت با بهینه‌سازی تصویر به صورت فریم به فریم، تجربه سینمایی مدنظر سازندگان فیلم را ارائه می‌کند.

3

Technicolor؛ متخصص رنگ هالیوود در خانه شما

Technicolor یکی از استودیوهای رنگ حرفه‌ای است که در تولید بسیاری از فیلم‌های هالیوود نقش داشته است. با HDR پیشرفته Technicolor می‌توانید رنگ‌های مدنظر متخصصین رنگ را مشاهده نمایید.

4

Enhanced HDR10 Pro و HLG Pro

HDR10 معمولی و HLG توسط الگوریتم اختصاصی ال‌جی پردازش می‌شود. انواع مختلف محتوا با روشنایی خیره‌کننده را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت فریم به فریم پردازش می‌کند.

HDR10 Pro و HLG Pro فناوری اختصاصی پردازش تصاویر HDR شرکت ال‌جی است که سیگنال HDR را با استفاده از Enhanced Dynamic Tone Mapping به صورت پویا و فریم به فریم پردازش می‌کند.

51

52

تفاوت ایجاد شده توسط 4K Cinema HDR را تجربه کنید

محتوای Dolby Vision دارای ابر داده‌های پویایی است که در طول تولید محتوا به وجود آمده‌اند. ویژگی‌های پویای در هر صحنه ضبط شده است. ابر داده‌های پویا جهت بهینه‌سازی درخشندگی تصویر به صورت فریم به فریم استفاده می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید