۱۸ بهمن ۱۳۹۷

نگاهی عمیق‌تر به اولین تلویزیون رول‌شونده OLED دنیا؛ LG SIGNATURE OLED TV R9

تلویزیون ۶۵ اینچ LG SIGNATURE OLED TV R با مدل ۶۵R9 واژه تلویزیون را با طراحی متفاوت و البته متغیرش از نو تعریف می‌کند؛ طراحی خلاقانه و شگفت‌آوری که تنها از این شرکت پیشگام در عرصه فناوری ‌OLED برمی‌آید.

این تلویزیون مهیج علاوه بر جلوه‌گری قدرت مهندسی بی‌نظیرش از کیفیت تصویر و صدایی بهره می‌برد که دومی ندارد و با گنجاندن همه این امتیازات منحصربه‌فرد در کالبدی متمایز و استثنایی، برای بینندگان در منزل فرصت‌های بی‌نهایتی در طراحی فضای دلخواه و ایده‌آلشان هنگام تماشای تلویزیون فراهم می‌کند.

ال‌جی توانست تلویزیونی را خلق کند که نمایشگرش به طرز جادویی ظاهر و ناپدید می‌شود؛ طراحی نوآورانه‌ و انقلابی جدیدی که به نظر می‌رسد با منطق جور در نیاید. سری R از تلویزیون‌های LG SIGNATURE OLED R با قابلیت بالا آمدن و لوله شدن از طریق لمس یک کلید توانسته طلوع انقلابی در سرگرمی خانگی و تعریف مجدد فضای تماشای تلویزیون را نشان‌ دهد.

LG OLED TV R Line 02

تلویزیون LG SIGNATURE OLED R می‌تواند به سه حالت مختلف برای تماشا تبدیل شود: حالت نمای کامل (‌Full View)، حالت تماشای خطی (Line View) و حالت نمای صفر یا بسته (Zero View). مشتریان می‌تواند از تلویزیون خود با این سه حالت مختلف به روشی استفاده کنند که تا قبل از تولید فناوری OLED امکان‌پذیر نبوده است.

با مشاهده ویدیوی زیر، با این تلویزیون خارق‌العاده ال‌جی بیشتر آشنا شوید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید