۰۴ بهمن ۱۳۹۷

هوش بی‌نظیر پردازنده هوشمند α7​ در تلویزیون‌های ‌SUPER UHD ال‌جی با نمایشگر نانوسل

تلویزیون‌های SUPER UHD ال‌جی مجهز به هوش مصنوعی در سال ۲۰۱۸ با پردازنده آلفا ۷ (α۷) نیرو می‌گیرند؛ یعنی همان پردازنده قدرتمندی که در سری B8 وجود دارد.

این تلویزیون بالاترین کیفیت تصویر در تلویزیون LCD را با ترکیب فناوری‌هایی نظیر نانوسل (Nano Cell)، کاهش موضعی نور (Full-Array Local Dimming)، پردازنده آلفا ۷ (α۷) و همین طور پلت‌فرم هوش مصنوعی ThinQ و دستیار گوگل ایجاد می‌کند. کاربران می‌توانند با کمک پلت‌فرم انحصاری هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی تلویزیون خود را کنترل کنند، به راحتی به دستگاه‌های جانبی متصل شوند، حالت تصویر را تغییر دهند و محتوای دلخواهشان را جست‌وجو کنند.

gnb9

رنگ‌های غنی، جزئیات دقیق با پردازنده هوشمند α7

فناوری پردازنده منحصربه‌فرد LG SUPER UHD TV در کنار پردازنده هوشمند α7 – Alpha7 باعث نمایش رنگ‌های غنی و جزئیات عمیق‌تر و در نتیجه نمایش زیبایی خفته می‌شود.

m_sub01

کاهش نویز دو مرحله‌ای

فرآیند کاهش نویز دقیق پردازنده هوشمند α7 باعث کاهش نویز ذرات و ادغام بسیار بیشتر و در نتیجه ارائه تصاویری شفاف‌تر می‌شود.این فرآیند همچنین باعث شفافیت و روان بودن تصاویر می‌شود.

m_sub02

ارتقاءدهنده عمق فعال

ارتقاءدهنده تصویر منحصر به فرد پردازنده هوشمند α7، تصاویر را آنالیز کرده و نسبت کنتراست تصویر را بهبود می‌دهد. با جداسازی منطقه قرارگیری سوژه از پس‌زمینه تصویر، به آن تصویر عمق می‌دهد.

m_sub03

دقت رنگ واقعی

پردازنده هوشمند α7 دارای طیف رنگ وسیعی برای نمایش رنگ‌های دقیق‌تر و غنی‌تر است. این قابلیت برای به حداقل رساندن اعواج تصاویر استفاده می‌شود تا بتوانید از تصاویری که کاملا شبیه رنگ‌های اصلی است لذت ببرید.

۱ نظر

حسين ۶ بهمن ۱۳۹۷ پاسخ

در واقع نقش پردازنده گرافیکی در تلوزیون همان نقش کارت گرافیک در رایانه است این روزها قیمت یک کارت گرافیکی حرفه ای از قیمت یک نمایشگر خوب هم گرانتر است قطعا در زمانی این تفاوت احساس می گردد که دو تلوزیون با پردازشگر نسل قدیم و جدید ال جی در کنار یکدیگر یک فیلم با کیفیت بالا را همزمان پخش نمایند ال جی در تولید صفحه نمایش به جد کمال رسیده و امروزه بسیاری از پیش کسوتان صنعت تلوزیون بجای تولید صفحه نمایش از صفحات نمایش تولید ال جی در محصولات خود استفاده می کنند برندهای نام آشنای ما ایرانیان از جمله سونی و پاناسونیک و فیلیپس و گروندیک قطعا اگر در چند سال اخیر کیفیت تصیری برخی از این برندها مانند سونی برتری نسبی نسبت به محصولات ال جی داشتند این برتری صرفا به مدد پردازنده های قدرتمند گرافیکی آنها بود بنظر می رسد در سالهای اخیر تمرکز ال جی بر روی تولید پردازنده های قدرتمند گرافیکی متمرکز شده پردازنده های سری آلفا و چه بسا در اینده نزدیک شاهد استفاده از این پردازنده های قدرتمند در سایر برند ها از جمله برندهای خوشنام ایرانی باشیم .

نظر دهید