۲۵ بهمن ۱۳۹۷

گام بلند ال‌جی در ارائه صدای استثنایی برای تلفن‌های هوشمند سری G

گامی جسورانه و فراتر از مرزهای صنعت تلفن هوشمند

ال‌جی G8 ThinQ با صدای OLED کریستال و فناوری صدای مریدین بهترین و ممتازترین صدا را در هر محیطی منتشر می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (‌MWC 2019‌) به مخاطبان خود خوشنامی و سابقه درخشانش را به عنوان برند پیشگام در صدای تلفن هوشمند با صدای کریستال OLED یا CSO در ال‌جی G8 ThinQ  یادآوری خواهد کرد. این فناوری خلاقانه و نوآورانه از نمایشگر ‌OLED خود گوشی به عنوان یک آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده صوتی بهره می‌برد.

از آنجا که این روزها مشتریان بیش از گذشته از تلفن هوشمند خود به عنوان یک دستگاه اصلی برای تماشای فیلم، بازی و موسیقی استفاده می‌کنند، تقاضا برای تولید تلفن‌های همراهی که بتوانند صدایی با کیفیت بالا ارائه دهند روز به روز بیشتر شده است. ال‌جی همیشه اهمیت کیفیت بالا صدا در تلفن‌های هوشمند را درک کرده و نهایت تجربه کاربری را پدید آورده است. این باور ال‌جی در ال‌جی ‌G8 ThinQ با جدیت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

فناوری صدای کریستال ‌OLED یا به اختصار CSO توسط ال‌جی تولید شده و از نمایشگر ‌OLED به عنوان دیافراگمی استفاده می‌کند که کل سطح را می‌لرزاند تا صدایی با حجم حیرت‌انگیز تولید کند. بهره‌مندی فناوری انحصاری CSO  ال‌جی از کل نمایشگر وضوح صدا را بالاتر می‌برد و صداها را ارتقا می‌دهد تا تشخیص اصوات را ساده‌تر کرده و نت‌های ظریف و نامحسوس موسیقی را قابل توجه‌تر کند.

وقتی صدا در حالت بلندگوی گوشی است صدای باس یا بم خیره‌کننده‌ای از بلندگوی پایینی منتشر می‌شود. عملکرد استریوی کامل با وجود صدایی دوکاناله امکان‌پذیر می‌شود که از بلندگوی پایین و بخش بالای نمایشگر بهره می‌برد. فناوری CSO، علاوه بر ارتقای کیفیت صدا، به ال‌جی G8 ThinQ ظاهری مرتب و مینیمالیست بدون جلوه‌های اضافی مزاحم و عاری از هر گونه شلوغی می‌دهد.

ال‌جی به واسطه همکاری نزدیک با شرکت صوتی مریدین (Meridian) کیفیت صدای استثنایی را برای تجربه موبایل به ارمغان می‌آورد و وضوح صدایی که به خوبی تنظیم و متعادل شده است را برای مشتریانی میسر می‌کند که انتظار بهترین صدا را از محصولات پیشرفته و ممتاز این شرکت دارند. همچنین، جدیدترین تلفن هوشمند سری G ال‌جی از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • صدای فراگیر و سه بعدی DTS:X که همتای یک سیستم ۷.۱ کانال با هدفون یا بدون آن قدرت دارد؛ و اولین بار برای ال‌جی به شمار می‌رود.
  • مبدل صوتی دیجیتال به آنالوگ چهارگانه های-فای (Hi-Fi Quad DAC) که تجربه شنیدن را از طریق بازتولید صدا با کیفیت استثنایی و افزودن توانایی ارتقای وضوح و عمق بیشتر فایل‌های صوتی تسهیل می‌کند
  • فناوری تأیید کیفیت استادانه Master Quality Authenticated یا MQA که از پخش صدای آنلاین با کیفیت بسیار بالا حتی بدون داشتن بسته‌های نامحدود اینترنت پشتیبانی می‌کند.
  • بلندگوی بوم‌باکس (Boombox Speaker) که از فضای داخلی تلفن به عنوان محفظه رزونانس بهره می‌برد تا صدای باس شکفت‌انگیز و قدرتمندتری تولید کند.

ال‌جی G8 ThinQ با صدای کریستالی ‌OLED همراه با سایر ابتکارات ال‌جی در صنعت موبایل در غرفه ال‌جی واقع در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل بارسلون از ۲۵ تا ۲۸ فوریه در معرض بازدید عموم خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید