۰۵ اسفند ۱۳۹۷

امشب؛ شب درخشش ستاره‌های ال‌جی در آسمان بارسلون اسپانیا

تا ساعاتی دیگر، کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (‌MWC 2019‌) آغاز خواهد شد و همه دنیا شاهد درخشش پرچمداران این برند جهانی خواهند بود.

این کنفرانس خبری امشب ساعت ۱۰ به وقت ایران و درست یک روز قبل از بازگشایی نمایشگاه در بارسلون اسپانیا برگزار می‌شود و ال‌جی الکترونیکس با حضور قدرتمند در این نمایشگاه بزرگ، که طرفداران صنعت موبایل مد‌ت‌ها مشتاقانه در انتظارش بوده‌اند، از محصولات جدید، ابتکارات و فناوری‌های پیشرفته خود در حضور مهم‌ترین رسانه‌های دنیا و معتبرترین کارشناسان صنعت تلفن همراه پرده‌برداری خواهد کرد.

ال‌جی امشب تصمیم دارد با صدای بلند به مخاطبان خود خوشنامی و سابقه درخشانش را به عنوان برند پیشگام در صدای تلفن هوشمند با صدای کریستال OLED یا CSO در ال‌جی G8 ThinQ  یادآوری کند. این فناوری خلاقانه و نوآورانه از نمایشگر ‌OLED در خود گوشی G8 ThinQ ال‌جی به عنوان یک آمپلی‌فایر یا تقویت‌کننده صوتی بهره می‌برد.

علاوه بر این، شرکت ال‌جی الکترونیکس و شرکت فناوری‌های اینفینئون (Infineon Technologies AG) با همکاری یکدیگر فناوری پیشرفته Time-of-Flight یا به اختصار ToF را برای عاشقان عکاسی سلفی با تلفن هوشمند در سراسر دنیا معرفی کرده‌اند.

ناگفته نماند که چندی پیش، ال‌جی از تیزر ویدیویی جدید خود با شعار Goodbye Touch پرده برداشت؛ این شعار یعنی خداحافظی با تاچ یا فناوری لمسی! پس، گمان می‌رود تلفن هوشمند و پرچمدار بعدی ال‌جی که همان G8 ThinQ است بدون عملکرد لمسی کار کند.

465a7eba-124d-4ff0-8f11-4e9f164b9bbd

همان طور که قبلا هم گفتیم، ال‌جی تصمیم دارد از تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G8 ThinQ با پشتیبانی از شبکه نسل چهارم یا ۴G، ال‌جی V50 با پشتیبانی از شبکه ‌۵G و همین طور یک تلفن همراه با نمایشگر دوگانه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC 2019) در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری کرده و سری مقرون به صرفه Q و K را نیزبه نمایش بگذارد.

ابتکارات و محصولات ال‌جی به همین‌ ها ختم نمی‌شود. مثل همیشه اخبار وبلاگ ال‌جی را دنبال کنید تا با پوشش خبری گسترده از حضور ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ شما را از جدیدترین‌ اخبار آگاه کنیم.

غرفه ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ در بارسلون از ۲۵ تا ۲۸ فوریه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به محصولات ال‌جی خواهد بود.

امشب ساعت ۱۰ منتظر کنفرانس مطبوعاتی ال‌جی باشید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید