۲۲ اسفند ۱۳۹۷

لپ‌تاپ ال‌جی Gram در آزمون کیفیت اول شد

لپ‌تاپ ال‌جی Gram در آزمون‌های متنوع کیفیت، که توسط رسانه‌های معتبر مشتری‌محور امریکا انجام شد، سربلند بیرون آمد و در رقابت با سایر حریفان خود به مقام اول رسید.  

 دلیل صدرنشینی این لپ‌تاپ فوق سبک عملکرد قدرتمند باتری بود. فروش این لپ‌تاپ مدتی است با رشد سریعی روبه‌رو شده و انتظار می‌رود نقش مهمی در افزایش فروش کلی ال‌جی الکترونیکس داشته باشد.

لپ‌تاپ فوق بسیار سبک ال‌جی Gram کمتر از یک کیلوگرم وزن دارد و در آزمایشات و مقایسه دو رسانه مشهو و معتبر امریکا به نام‌های Consumer Reports و CNET در ۱۱ مارس، بالاترین و طولانی‌ترین عملکرد و دوام باتری را نشان داده است.

به گفته وب سایت CNET، باتری لپ‌تاپ ۱۵ اینچ ال‌جی Gram توانست به مدت ۱۳ ساعت و ۵۸ دقیقه دوام بیاورد و در میان ۵ نوت‌بوک برتر سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از نظر عمر باتری مقام اول را کسب کند. سایر رقبای لپ‌تاپ ۱۵ اینچ ال‌جی Gram عبارت‌اند از: لپ‌تاپ ایسوس Novago با عملکرد ۱۳ ساعت و ۱۲ دقیقه باتری، لپ‌تاپ لنوو نسل ششم ThinkPad X1 Carbon با ۱۳ ساعت و ۷ دقیقه، لپ‌تاپ لنوو Yoga C930 با ۱۲ ساعت و ۲۶ دقیقه و لپ‌تاپ XPS 13 9370 با طول عمر ۱۲ ساعت و ۱۸ دقیقه باتری.

qxZyfqUftMFRys3N8qf8hG

وب سایت CNET این نوت‌بوک‌ها را بر اساس پخش آنلاین ویدیو از طریق اتصال وای-فای با هم مقایسه کرده و وضوح صفحه‌نمایش و پردازنده را نیز مورد ارزیابی قرار داد. لپ‌تاپ ۱۵ اینچ ال‌جی Gram یکی از سبک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا است و می‌تواند حدودا ۴ ساعت بیشتر از مدل‌های قبلی خود به کارش ادامه دهد.

وب ‌سایت Consumer Reports بالاترین امتیاز را به لپ‌تاپ ۱۴ اینچ ال‌جی Gram داد که عملکرد سریعی دارد و عمر باتری آن طولانی است. این رسانه بیشتر بر این ویژگی تأکید داشت که ابعاد این لپ‌تاپ تقریبا به اندازه یک لپ‌تاپ ۱۳ اینچ است اما فضای نمایشگر به دلیل کاهش پیدا کردن حاشیه‌ها مساحت نمایشگر را بزرگ‌تر می‌کند.

خانواده لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram با هشتمین نسل از پردازنده اینتل Core، جدیدترین رم‌های DDR4 و درایوهای SSD اجرا می‌شوند و به گفته وب ‌سایت Consumer Reports، مدت زمان بوت شدن آنها کمتر از ۱۰ ثانیه است. لپ‌تاپ‌های ال‌جی Gram نه تنها بهترین بررسی‌ها و نظرات را از نظر عمر باتری دریافت کرده بلکه از نظر عملکرد و دوام خود لپ‌تاپ نیز تحسین شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید