۱۹ اسفند ۱۳۹۷

پیشنهاد ما به شما:‌ پکیج استثنایی ال‌جی برای تعطیلات نوروز

اولین ایده‌ای که با مشاهده این ترکیب سه گانه (در تصویر بالا) به ذهنتان می‌رسد چیست؟ 

تلفن هوشمند ال‌جی V30 Plus + پروژکتور ال‌جی PV150G + بلندگوی همراه ال‌جی  ‌PH3

اولین ایده‌ای که به فکر شما خطور می‌کند، درست همان چیزی است که ما برای سپری کردن اوقات فراغت در روزهای تعطیلات عید نوروز به شما پیشنهاد  می‌کنیم:

«جدیدترین و داغ‌ترین فیلم‌های سال را که در حافظه تلفن هوشمند ال‌جی +V30 ذخیره کرده‌اید، با فناوری بلوتوث در پروژکتور MiniBeam Nano ال‌جی به اشتراک بگذارید و هر جا که هستید، حتی در حال گردش در طبیعت یا در منزل، از صدای پرقدرتی که بلندگوی همراه ‌PH3 پخش می‌کند نهایت لذت را ببرید.»

180406-lg-v30-plus-malaysia-05

ال‌جی +V30 به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است که از ۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی بهره می‌برد و به همراه واحد گرافیکی آدرنو ۴۵۰، بدون شک شما را در انجام فعالیت‌های سنگین و بازی‌های سطح بالا تنها نخواهد گذاشت. ال‌جی V30 پلاس دستگاهی است که حتی تا چند سال آینده هم می‌تواند از نظر توان پردازشی نیاز کاربران خود را رفع کند.

lg-v30-review_015

حال به این مجموعه قدرتمند، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا ۲ ترابایت را هم اضافه کنید تا متوجه شوید که با چه تلفن همراه توانمندی روبه‌رو هستید. پس تا می‌توانید حافظه تلفن هوشمند خود را پر از فیلم‌های هیجان‌انگیز و دلخواهتان کنید تا در تعطیلات نوروز، وقتی در محفل دوستان و فامیل هستید، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب داشته باشید و لذت تماشای فیلم‌هایی را تجربه کنید که باب سلیقه همه حضار است.

12_V30_Haptic

به‌طور حتم باتری هم برایتان در این سرگرمی نقش مهمی را ایفا می‌کند. ال‌جی +V30 با استفاده از باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر می‌تواند نیاز شما را به‌خوبی برطرف سازد. به لطف استفاده از نمایشگر کم‌مصرف، پردازنده با فناوری بالا و رابط کاربری بهینه شده، بایستی ال‌جی  +V30 را یکی از برترین گوشی‌های هوشمند دنیا در بخش باتری دانست که به این زودی‌ها نیاز به شارژ مجدد پیدا نمی‌کند! ضمن اینکه استفاده از قابلیت شارژ سریع نسخه ۳٫۰ کوالکام، باعث می‌شود باتری در طی مدت زمان تنها ۳۰ دقیقه، تا ۵۰ درصد از توان کامل خودش را به‌دست بیاورد.

بلندگوی بلوتوث ال‌جی صدایی ایده‌آل برای انواع محیط‌های داخلی و فضای باز به منظور غوطه‌ور شدن در صدا فراهم می‌کند. ال‌جی PH3 که برای تطبیق با هر دکوری طراحی شده‌، هر جا که باشد جو خاصی را ایجاد می‌کند؛ چه در دورهمی‌های شبانه در منزل باشد یا در ایوان رو به باغ.

PH3_Illuminated-Music_210717_D

ال‌جی PH3 که با ظاهر متمایزش به شمع شباهت دارد در سه رنگ ارائه می‌شود و پنج رنگ مختلف نور برای روشنایی دارد. این ترکیب صدای غنی و نورهای زنده باعث می‌شود بلندگوی PH3 ال‌جی با موزیک نورانی خود که به گوشه‌وکنار هر اتاق می‌رسد بی‌رقیب باشد. باتری تعبیه‌شده در این بلندگو تا ۸ ساعت دوام می‌آورد و کاربران می‌توانند بیشترین و بی‌مانندترین حد آزادی را داشته باشند.

PH3_True-portability_210717_D

بلندگوی چندکاره جدید ال‌جی برای هر چیزی که ممکن است کاربران بر سر راه آنها بیندازد آمادگی داشته و برای مشتریانی ایده‌آل است که می‌خواهند از فضای آزاد لذت ببرند. این بلندگو به پورت‌های ورودی لوازم جانبی تجهیز شده‌ که امکان اتصال سایر دستگاه‌ها، مانند پخش‌کننده‌های MP3 و سی‌دی، را بدون قابلیت بلوتوث فراهم می‌کند. برای دستگاه‌های جدیدتر، قابلیت اتصال Multi Point پیشرفته (چندنقطه‌ای) اتصال همزمان دو دستگاه بلوتوث را میسر می‌نماید.

PH3_Share-your-connection_210717_D

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید