۰۲ اسفند ۱۳۹۷

پیش‌بینی تلفن‌های هوشمند و پرچمداران ال‌جی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹

منتظر باشید: یکی با پشتیبانی از شبکه 5G، یکی دیگر با شبکه 4G و آن یکی با نمایشگر دوگانه جدید!

رییس بخش ارتباطات موبایل و سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس راهبردهای جدید خود را در طی کنفرانس مطبوعاتی این شرکت در پارک علم ال‌جی در سئول اعلام کرد.

در این کنفرانس خبری که هفته گذشته در پایتخت کره جنوبی برگزار شد، کوآن بانگ-سئوک، رییس بخش ارتباطات موبایل و سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت که ال‌جی تصمیم دارد از تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G8 ThinQ با پشتیبانی از شبکه نسل چهارم یا 4G، ال‌جی V50 با پشتیبانی از شبکه ‌5G و همین طور یک تلفن همراه با نمایشگر دوگانه در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۹ (MWC 2019) در بارسلون اسپانیا پرده‌برداری کرده و سری مقرون به صرفه Q و K را نیزبه نمایش بگذارد.

به گفته وی، تلفن هوشمند و پرچمدار G8 ThinQ با تجربه کاربری جدید و دوربین Z مجهز به حسگر ToF معرفی می‌شود. تلفن‌های هوشمند معمول آیتم‌های قابل مشاهده و مرئی مانند اثر انگشت و صورت را تشخیص می‌دهند اما این تلفن هوشمند جدید به یک سیستم امنیتی جدید مجهز شده است که مشخصه‌های ویژه و اصلی نامشهود هر کاربر را از طریق دوربین Z شناسایی می‌کند.

وی افزود: «امسال اولین سالی خواهد بود که ارتباط از طریق شبکه 5G راه‌اندازی می‌شود و اپراتورهای کشورهای مهم و بزرگی مانند کره و امریکا این سرویس را به زودی ارائه خواهند کرد. بنابراین، ال‌جی راهبردی دوگانه با عرضه تلفن‌های هوشمند ال‌جی G8 با شبکه 4G و ال‌جی V50 با شبکه جدید 5G در پیش خواهد گرفت.»

ال‌جی می‌گوید قرار است یک تلفن همراه با نمایشگر دوگانه به جای یک گوشی تاشو معرفی کند و بر این باور است که معرفی تلفن تاشوی خود را تا زمان بلوغ بازار به تعویق بیاندازد. رییس بخش ارتباطات موبایل و سرگرمی خانگی ال‌جی در این مورد گفت: «ما معرفی تلفن تاشوی ال‌جی به همراه V50 ال‌جی را تحلیل و بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم عرضه این محصول را، در دوران کنونی که شبکه ‌5G هنوز یک شبکه نوپاست، به زمانی دیگر موکول کنیم. در حال حاضر، ما می‌خواهیم بر ارائه بهترین تجربه شبکه ‌5G با تلفن همراهی که نمایشگر دوگانه دارد متمرکز شویم؛ محصولی که در کنگره جهانی موبایل به زودی پرده‌برداری می‌شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید